Gå til innhold

Flytter til Vestfold og ønsker venner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er 35 år og har to gutter, eldste er 23 mndr og yngste er én uke gammel. Er født og oppvokst i Vestfold, men har bodd i Buskerud noen år nå. I løpet av sommeren flytter vi til Andebu/Høyjord, og jeg kunne godt tenkt meg noen nye venner, gjerne med barn i samme alder. Er det noen som har lyst på nye venner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg. Er ei på 37 som har en gutt som er født seint i 2008 og en som er fire uker. Bor i Tønsberg og er selv "nettopp" flytta hit (et år siden)... Bi er et par stykker i samme aldersgruppe og med et par barn som prøver å treffes innimellom. Heng deg på da vel...

Skrevet

Ja, det vil jeg gjerne være med på :)

Skrevet

Når er dere på plass i Vestfold da?

Skrevet

Vi flytter i begynnelsen av august :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei, er også åpen for nye bekjentskaper, har en på 1 år og en i magen :) Er 27 år. Bor i Tønsberg.

Skrevet

Litt yngre jeg.. 24 år, men vil veldig gjerne møte folk på BIMtreff:)

Skrevet

Hva med et treff i neste uke? Onsdag?

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Velkommen til bøgda ;) om du trenger noen som kan vise deg rundt, så bare si ifra :) født og oppvokst i Høyjord selv :)

Jeg bor nå i Holmetrand, og er 16 uker påvei. Er 26 år :)

Skrevet

Så hyggelig med tilbakemld :) Vi flytter på søndag, så om en drøy uke er vi klare for treff.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei,

Jeg er også ny vestfolding, som trenger å utvide vennekretsen:) Flytta til Horten i fjor, sammen med mannen min som er oppvokst her. Vi har en gutt som fyller 2 år nå i august, og har nettopp oppdaget at vi venter nr to :) Er 34 år.

Skrevet

Hei vi flyttet til Holmestrand i juni og jeg ville satt stor pris på nye bekjentskap! Jeg er gravid med nr. 3 og er 32 år.

Skrevet

Hei! Jeg er 30, bor i Horten (innflytter) og har termin med min første i januar. Ønsker å bli kjent med flere gravide i nærheten, kjempekoselig at det er flere her rundt min alder:) Håper på treff etterhvert!

Skrevet

Hei jeg bor i Tønsberg og har bodd her med min kjære i noen år men har ikke fått noen venner enda. Jeg er 29år og venter barn nr 3 og har to jenter fra før av. De er 8 og 3år. Håper det blir et treff snart.

Skrevet
Hei, Jeg er også ny vestfolding, som trenger å utvide vennekretsen:) Flytta til Horten i fjor, sammen med mannen min som er oppvokst her. Vi har en gutt som fyller 2 år nå i august, og har nettopp oppdaget at vi venter nr to :) Er 34 år.

Hei:) Jeg bor også i Horten med mannen min som er oppvokst der. Kanskje de er bekjente?;) Når har du termin? Sjekk den andre tråden lengst opp på siden "Nytt treff i Tønsberg/Horten". Det er en flere der fra Horten også. Satser på et treff i Horten snart:)

Skrevet

Hei!

Jeg fødte for 11 uker siden, så jeg koser meg allerede med baby'n min :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...