Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det som skulle være en koselig lurkikk, ble til sorg...

Var på UL i dag, 13 uker... Hjertet til babyen har stanset for 1-2uker siden... :`(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, hærregud, jeg føler sÅ utrolig my med deg, jeg har ikke ord!

Sender derfor bare over slike:

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Skrevet

Tusen takk! :) Det føles uvirkelig...

Gruer meg til i morgen... da må jeg utføre en hjemmeabort... huff... unner ingen dette...

Skrevet

Huff så uheldig! Vet hvordan du har det, har opplevd det to ganger selv, men det var tidligere..... Trøsteklem

Skrevet

Nei, uff så forferdelig trist!!! Også så langt på vei da...... :( Føler så utrolig med deg.... Var du på tidlig UL tidligere i sv.skapet og alt var fint?? Utenkelig at sånt skal skje.....

Goooood klem <3

Skrevet

hvordan går det med deg? tenker masse på deg og har vært igjen dette her og vet hvor hardt dette er.

stor klem

Skrevet

Har ikke vært på UL før denne nei, heldigvis... Jeg fikk denne i bursdagsgave/bryllupsdagsgave...

Har mye smerter i dag, blør utrolig mye... det bare renner hele tiden...

I morgen kommer datteren min (8år) hjem fra ferie... Og mannen min reiser på jobb, blir borte i 4 dager... Huff... håper jeg blir ferdig med det verste i dag. Det verste i dag var da jeg måtte sette pillene i sjeden og da jeg begynte å blø første gang... :-(

Skrevet

samboeren min ble sykemeldt når jeg gikk igjennom dette her, for jeg blødde noe ekstremt og kom meg nesten ikke ut av senga uten å være skikkelig svimmel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...