Gå til innhold

Rart å tenke på at en snart skal få kose og ta på babyen utenfor magen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og kjenner på masse liv i magen, og gleder meg sånn til å få kose og se og ta på den lille som er inni der. Dette er vårt tredje barn, men det er like stort å få bli foreldre hver gang, ikke minst like spennende. Tenker nok at mange tenker likt som meg, måtte bare dele tankene mine med noen. Ha en fin kveld.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig! Jeg venter også tredjemann og er minst like spent på denne viltre krabaten, som på de to andre. Er så klar til å møte den vesle søtingen:)) ha en fin kveld du også:)

Skrevet

Ja, sant?? Vi venter vår tredje jente. Her sitter eg og kjenner på at ho antagelig prøver å utvide plassen sin :-)

Gler meg til å møte ho og sjå om der fins noke felles trekk med noken av søstrene. Vi har to nydelige jenter som er heilt ulike i utseende og sinn, og eg er så spent på kem den her jenta blir.

Og eg gler meg til nærheten ved amming, og den deilige deilige lukta av dei det første året. Og er spent på kva fødsel det blir :-)

Skrevet

Ja, er mange spørsmål som en gleder seg til å få svar på. Har 9 dager igjen til termin, og er veldig spent på hvordan fødselen blir, og ikke minst om hun ligner på sin bror eller søster. Men, er også litt stressa over tanken på tre søsken som er tette i alder. Min eldste er 3.5 år, og søstera er 22 mnd. Blir nok veldig travle år, men forhåpentligvis fine år også.

Skrevet

Jaaaa, du skriver det samme som jeg sitter å føler her nå. Hos meg er det min første. Var på 3D UL i dag og det var helt utrolig å se henne. Hadde lyst til å strekke armene frem til skjermen, løfte henne ut og holde henne tett inn til meg. Gleder meg til å ta på henne, holde rundt henne, kysse og lukte på henne. En fantastisk forelska følelse <3 Kos deg masse med sparkene til din lille, det gjør jeg :)

Skrevet

Hei! Venter også på nr 3! Over termin her nå- og veldig lei. Men kan vel umulig være lenge igjen nå! Er så spent på å møte lillebroren!!!

Skrevet

venter i spenning jeg også. Nr 2 her, og vi har ventet 6 år på dette, så gleder meg stort!! Hadde termin for 2 dager siden. Dagene føles uendelig lange. Jeg vil bare ha baby i armene mine!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...