Månefeen ♥ Skrevet 15. juni 2012 #1 Skrevet 15. juni 2012 Erfaringer med dette? Var inne på fødeavdelingen natt til mandag pga modningsrier, de var hyppige og sterke, men ga seg etter 5t. Dro derfra godt moden og 1cm åpning. Siden har jeg hatt mye nedpress og sterke menssmerter. Nedpresset idag har vært ekstrem, også vært veldig sår i livmormunnen. I 16 tiden var jeg på do, da oppdaget jeg brun utflod i trusen og enda mer når jeg tørket meg. En time senere var det en del slim med fargen lys brun - lys rød. Ringte føden igjen nå isted, de mente det var et sprengt blodkar i sammenheng med nedpress og modning, og at det var slimproppen. Er ikke bekymret, bare spent :-) Men vil gjerne høre hvis noen har erfaring med farge på utflod/slimproppen.
anna_duck Skrevet 15. juni 2012 #2 Skrevet 15. juni 2012 På mine tre tidligere svangerskap så jeg slimproppen bare en av dem - og da var den klar, og litt gulaktig i kantene. Så vet ikke ;-) Men de sier jo at den kan være alt fra klar til lyserosa til litt mørkere. Brun/mørkere antyder vel bare at det er en stund siden blodkaret ble sprengt, så blodet har rukket og koagulere litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå