Gå til innhold

Hva gjør dere med jakker med ødelagt glidelås?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis glidelåsen ryker på nesten nye klær så går jeg tilbake til butikken.

På klær som er brukt en del bytter jeg glidelåsen. Synes 225kr var veldig dyrt for en glidelås. Tror aldri jeg har betalt mer enn 100kr for en glidelås selv om de er lange. Stort sett koster det vel rundt 50kr for en glidelås som er lang nok til jakker

Annonse

Hvis glidelåsen ryker på nesten nye klær så går jeg tilbake til butikken.

På klær som er brukt en del bytter jeg glidelåsen. Synes 225kr var veldig dyrt for en glidelås. Tror aldri jeg har betalt mer enn 100kr for en glidelås selv om de er lange. Stort sett koster det vel rundt 50kr for en glidelås som er lang nok til jakker

Jeg kan dessverre ikke sy i ny glidelås så det blir pent... Derfor ble det 225, inkl. syjobben :-(

Hvis det er nesten nye klær kan du gå å klage på den. Hadde det vært en gammel jakke som ikke svarte seg å fikse hadde den nok rett og slett gått i bosset her. Med mindre svigermor eller barnas oldemor kunne hjulpet.

Åssen ødelagt da? Vognsoveposen til gutten min ble ødelagt i glidelåsen, sånn at den bare åpnet seg igjen lissom. Tok den tilbake til butikken, og der tok de bare ei tang og stramma litt på den delen som du glider med.. Sjønner? Altså den lille delen som det du holder i er festa i, den som du stapper den andre delen av glidelåsen i... Den bare klemte han litt igjen med ei tang og glidelåsen var god som ny! Har holdt i snart et år siden da:-)

Men hvilket merke var det? Bare i tilfelle det var stormberg så er de veldig klar over at de har dårlige glidelåser og gir alltid et nytt produkt om du klager. Har jeg hvertfall hørt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...