Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har fått beskjed om at jeg ikke har eggløsning, og har gått på provera for å prøve å få noe løsning på det uten hell.. Er det noen som har vært borti det samme, og som vet hva assistert befruktning med stimuli vil si? Jeg kunne bli gravid på denne måten, men aner ikke hva det går ut på og hvor lang tid/ omfattende det er... blir utrolig glad for svar!!! =)

Fortsetter under...

Hei, den fikk du vel for å få igang mens. Godt mulig du i tillegg skulle ga prøvd pergotime for å stimulere ut flere egg. Og så fått ovitrelle for å slippe egg. Blir du fulgt av fertiliteslege? Det lønner seg når en skal ta pergotime, for det kan gi flerlinger.

• 3 uker senere...

sorry for sent svar... Jeg har/ produserer egg men er eggløsningen jeg mangler.. Jeg blir ikke fulgt av en fertilitteslege men var hos gynekolog og fikk vite dette. Hva går en pergotime ut på? :/ takk for svar forresten! =)

Pergotime er en kur som tas i ca 1 uke etter mens oppstart så settes ovitrelle (eggløsningsprøyten) når egg er glare for å slippes. Nå har eg samme problem som deg, ingen egg slippes. Med dette ble eg ikke gravid å ene gangen slapp ikke egg en gang. Men de e vert forsøke, de e de billigste tilbude du får:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...