Gå til innhold

Henrik kom ved hastesnitt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har vi akkurat komt oss hjem med lille Henrik som kom til verden tirsdag 04.55. han var 3585g og 51 cm.

Fødselen gikk kjempefint fram til 6 cm åpning, satt i badekar å anet fred å ingen fare. klarte å puste meg fint gjennom riene, men da jordmor skulle skjekke åpning 2 timer senere kjente hun en hond. han kom i supermannstilling med den ene honda fyst. vi fikk beskjed om at jeg fint kunne føde han sånn, men at det ble litt ekstra overvåking. jeg gikk opp av badekaret å satt på sengekanten med lystgass se neste 2 timene. da jordor skulle skjekke åpning igjen da jeg trodde det nermet seg full åpning, oppdaget hun at lillegutt holdt navlesnoren i honda si. da ble det full alarm. armen å navlesnoren kom først. før jeg fikk samla meg å forsto hva som skjer var jeg på vei til operasjonsalen. slapp heldigvis unna med spinalbedøvelse, å fikk være våken under snittet, å mannen fikk også være tilstede.

Noen minutt etterpå var lillegutten vår kommet til verden å pappa fikk være med å stelle å kose masse mens jeg var på intensiv.

Første døgnet etter operasjonen var et helvette, masse etterrier å vanvittige smerter, men det gikk over etter hvert.

nå koser vi oss hjemme, Henrik pupper fint å legger godt på seg.

Lykke til dere andre som venter, den som venter, venter ikke forgjeves:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, sÅ godt det gikk fint! Gratulerer med veslegutt :)

Skrevet

åj det hørtes dramatisk ut, så bra at det ble oppdaget og gikk bra.

Gratulerer så mye!

Skrevet

Bra alt gikk fint. Gratulerer så mye :-)

Skrevet

Godt at alt gikk bra. Det blir litt av en historie å fortelle den vesle prinsen når han blir større:) Gratulerer alle sammen!

Skrevet

Gratulerer så mye! Godt at det gikk så bra til slutt!! Må ha vært litt av en opplevelse for deg! Kos dere! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...