White*Angel Skrevet 15. juni 2012 #1 Skrevet 15. juni 2012 Håper dette ikke tar like lang tid som sist. Nå vet vi jo hva som er problemet. Var hos legen i dag og fikk resept på pergotime. Enkel kur. Er spent på om jeg blir gravid! Sist ble jeg gravid på dobbel=) Lillemor er nå 10 mnd og vi vil gjerne ha to tette! Flere i samme båt? Kjenner jeg gruer å gleder meg! Er fryktelig spent!
Fjellrypa venter gutt nr 2 Skrevet 15. juni 2012 #2 Skrevet 15. juni 2012 Brukte dere lang tid på å bli gravid med førstemann? Vi ønsker to tette og har en gutt på 7 mnd. Jeg har ikke fått tilbake mensen enda, men jeg var på jentetur for 14 dager siden (hvor jeg pumpet meg hele helgen, men ikke like regelmessig som ved amming av lillegutt) og de siste dagene har jeg vært mer og mer kvalm, oppblåst og med smerter i nedre del av magen. Jeg kjenner meg rett og slett igjen fra da jeg var gravid i fjor. Kanskje vi allerede er gravid...? Jeg skal ta en test ut i neste uke og så får vi se! Mulig jentehelgen har satt igang eggløsningen igjen...! Dersom vi lykkes med å få to tette, ser jeg for meg en veldig intens periode med bleieskift og barseltid samtidig som den eldste skal utforske verden. Men både jeg og mannen har søsken som er halvannet år yngre enn oss, og vi har hatt Så tett tilknytning til søstrene våre gjennom hele livet! Samtidig kjenner jeg at jeg ikke helt hopper i taket over å kaaanskje være gravid... Ved forrige graviditet hadde jeg testet 3-4 ganger på dette tidspunktet :-) Nå har jeg ingen hast med å teste kjenner jeg... (men det kribler litt i magen likevel)! Lykke til med prøvingen :-)
White*Angel Skrevet 15. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2012 Vi brukte 3 år, helt til vi fant ut at jeg hadde manglede eggløsning. Første kuren jeg tok i september ble negativ, så en pausemnd og i november på dobbelkur klaffet det=) Ja, kanskje du er gravid? hehe.. Ta en test så får du svar;) Ja det blir ikke å sitte på rompa med to små nei, men jeg synes det er bedre å få to på rappen å heller vente litt med nr 3. Alltid ønsket det sånn:) Spennende tid framover nå.. Kjenner jeg ikke gleder meg til bekkenløsninga for å si det sånn
Fjellrypa venter gutt nr 2 Skrevet 16. juni 2012 #4 Skrevet 16. juni 2012 Håper dere raskt får på plass nestemann :-) Huff, bekkenløsning ja... Jeg sliter jo fortsatt etter forrige svangerskap! Men i nærområdet er det en fantastisk fysioterapeut som har barselgruppe (6 mnd etter fødsel) og gravidgruppe (hele graviditeten), så det er bare å melde seg på. Jeg tenkte litt på å ta en test i morges, men sto over. Men kan vel begynne å teste snart. Ja, det er spennende dette!
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 16. juni 2012 #5 Skrevet 16. juni 2012 Lykke til Her er vi IKKE på gang, blir ikke flere heller. Er 12,5 mnd mellom de to vi har Er herlig med to tette, men av og til ønsker jeg meg en øde øy kun for meg, uten dekning på tlf! Sukk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå