Gå til innhold

Oslotreff juli- og augustmager 2012

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg starter en ny tråd siden den andre ser ut til å ha dødd ut. Jeg er 27 og venter nr. 2 i slutten av juli. Noen som kunne tenke seg treff i Oslo i nærmeste fremtid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er gjerne med på treff :) Er 29 og venter nr 1 i midten av august :)

Skrevet

Dere er hjertelig velkommen til å joine oss i høstgruppa...flere der som har termin i august. STrekker seg fra august til november:)

Skrevet

Ja, jeg er med:-) Er 29 og venter i starten/midten av august. Vet ikke når høstgruppa har sitt neste treff (?), men kan gjerne møtes til uken en gang om dere her kan? :-)

Skrevet

Jeg kan også neste uke:) passer dag eller kveld best for dere?

Skrevet

Jeg jobber tirsdag og onsdag til uka og tirsdag og fredag (kort møte halv fire på onsdagen) neste uke, og så er det ferie :) Kan ellers på dagen og ettermiddagene :)

Skrevet

For meg passer det vanligvis best på ettermiddagene, men kan på dagtid innimellom. Ikke så lenge til ferie+permisjon heller:-) Hva med førstkommende torsdag sånn i 16-17 tiden?

Skrevet

Jeg kan kun på dagtid, men vil gjerne henge meg på dersom det er mulig - og det blir dagtid treff etterhvert :-D

Venter nr 2 i midten av august

Skrevet

Torsdag 16-17 denne uken høres bra ut! Hvor passer det å treffes for dere?

Skrevet

Ja, det passer bra:-) Når er dere der? Tror jeg er der ca 16.30..

Skrevet

Supert! Passer bra her og! Da sees vi på Egon 16.30 i morgen? Vi blir vel bare 3 da eller? Kanskje ikke vits å bestille noe bord da..

Skrevet

Hm..tenkte d samme, men kanskje greit å booke bord så vi vet at vi finner hverandre!? Litt vanskelig å lete etter store mager hvis det er mye folk. Jeg kan reservere et bord jeg-setter det på augustklubb fra kl 16.30. See at det er meldt så fint vær-så kan prøve å få et bord ute:-) Da sees vi i morgen!

Skrevet

Det var en god ide, tenkte ikke over det..hehe.Men da sees vi der, spør bare etter augustklubb da:-)

Skrevet

<p>Hei jenter og takk for i går :) Det var veldig kos å treffe dere og få snakket litt med andre i samme situasjon :) Vi får finne en ny dato etterhvert for et nytt møte :)</p>

<div id="myEventWatcherDiv" style="display:none;"> </div>

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei dere! Takk for sist ja, det var veldig hyggelig:-) Koselig om vi får til et nytt treff i juli (så lenge ingen av babisene popper ut før terminene våre da:-))

Skrevet

Kanskje litt sent ute - har termin 9. august, men er gjerne med på et treff i løpet av juli hvis det klaffer. :)

Skrevet (endret)

Hei og takk for sist! Tenkte kanskje vi kunne prøve å få til et treff til på førstkommende fredag (13. juli) på dagtid? Gi beskjed de som kan:-)

Sidensvans: Bare hyggelig om fler blir med:-)

Endret av Junior84
Skrevet

12.30 på fredag passer fint:-) Hva med Bagel & Juice på Nasjonalteateret?

Skrevet

Hei.

Jeg vil gjerne være med på treff, har termin 23. juli =).

Skrevet

Jeg er dessverre fortsatt på vestlandet på fredag, men er tilbake på tirsdag hvis noen vil møtes etter det :)

Skrevet

Bagel & juice passer fint for meg, da sees vi der! Bittelille-så synd du ikke kan, vi får satse på neste gang;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...