Maimamma`n Skrevet 15. juni 2012 #1 Del Skrevet 15. juni 2012 Har tre flotte gutar, på 6 år, 4 år og 4,5 veke. I svangerskapa har eg gått opp 18-25 kilo, og har klart å gå dei av meg nesten heilt med dei to første barna. Har tre keisersnitt bak meg, og stort hudoverskot på magen som heng over arret. Lekkert... Etter dette svangerskapet er eg i dårlegare form pga svangerskapsproblem, og eg veit det er for tidleg å starte med trening enno. Men ååå kor eg lengtar etter å kome i form og å bli meg sjølv igjen. Eg veit at magehuda ikkje kan trenast vekk, så eg må enten leve med det, eller operere vekk huda dersom eg får problem med eksem og slikt (som eg hadde etter dei andre svangerskapa). Er det fleire som kjenner seg att i historia mi? Nokon som har gode tips til korleis ein skal kome i gang med mosjon/øvingar etter keisarsnitt, og når ein kan starte? Har ein rett på fysioterapi for å lære øvingar etter keisarsnitt? Er det nokon som har operert vekk magehud her, og som kan seie noko om sine erfaringar? (Eg er sterilisert og skal ikkje ha fleire barn) Takk for svar!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143946421-korleis-starte-prosessen-med-%C3%A5-kome-i-form-igjen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brennand Skrevet 24. oktober 2012 #2 Del Skrevet 24. oktober 2012 Som motivasjon: heng opp bilder av feite damer på kjøleskapet, meld deg inn på nærmeste treningssenter og bit tenna sammen. Lei en personlig trener en periode. Jeg fjernet magehud etter første svangerskap for 10 år siden og er nå gravid igjen. Magen ble kjempeflott og det kan jeg anbefale til alle. Er ikke noe vits i å gå rundt å se kvapsete ut når man kan slippe. Også er det deilig å se bra ut i bikini selvsagt. :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143946421-korleis-starte-prosessen-med-%C3%A5-kome-i-form-igjen/#findComment-144664738 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå