FrøkenLilje Skrevet 15. juni 2012 #1 Skrevet 15. juni 2012 Jeg er 36+4 uker på vei og kjenner at jeg begynner å bli litt lei...det er vel lov? Eller er jeg bare veldig klar? Er irritert fordi jeg ikke får sove.. Går på do hele tiden.. Magen er i ulage, mageknip, mens smerter, sår og vondt i nederste del av rygg... Kynnere.. Og babyen sparker til alle døgnets tider og hodet har festet seg hurra for det! Men beklager at jeg klager, dette er kanskje første gangen jeg gjør det. Er bare SÅ klar for å komme i gang med fødselen! Noen andre som har det slik?
Holly❄️ Skrevet 15. juni 2012 #2 Skrevet 15. juni 2012 JAAAA!!!! Har det helt på samme måte... ekstra ille i dag, får håpe det blir bedre i morgen Og er "bare" 34+2 jeg da.... Kommer til å krepere før tiden er inne kjennes det ut som.....
dessi.med.nr2 Skrevet 15. juni 2012 #3 Skrevet 15. juni 2012 det er lov etter så mange uker og måneder med å bli lei eller som andre vil si, klar for neste del. nemlig fødselen. jeg selv er gravid for andre gang og har vært lei av graviditeten før jeg var halvveis... og nå er jeg snart en uke på overtid. men prøv å nyt de øyblikkene du liker og kom deg bare igjennom delene som er forstyrrende slik som natten.
Leirha Skrevet 15. juni 2012 #4 Skrevet 15. juni 2012 Jeg er overhode ikke lei, men begynner å bli klar, burde gjerne det siden jeg er 3 dager over termin. Jeg har gått med modningsrier siden dagen før termin, og noen av de riene er ordentlig vonde og jeg må puste gjennom dem, for de gjør så vondt at jeg er sikker på at fødsel er i gang... Men så dabber det av igjen. Men er glad for modningsrier, det gjør jo at det modnes og det tar litt vondttid bort fra fødselen. Sist fødsel haddejeg åpningrier i et døgn, de var ikke spesielt vonde, men da jeg kom inntilkontrollvar det 4 cm åpning, 2 cm dagen før. Yey!. Har ikke snøring på åpningen nå, men jeg må nok bare vente. Jeg er ikke lei, men jeg begynner å kjede meg noe inn i hoppetauet mye!!!!
Charlotte83 Skrevet 15. juni 2012 #5 Skrevet 15. juni 2012 Jeg er i uke 40 i dag. Terminen er mandag, og jeg er lei! Absolutt ikke av babyen eller magen, men jeg er lei av å ikke få puste! Rumpa til babyen ligger laaaangt opp og skviser og dytter så jeg tror jeg sprekker snart! Det er på grensen til vondt! I tillegg er jeg full av vann og får ikke på meg sokkene... Jeg er ikke så glad i å føle meg så hjelpeløs heller.... Jeg tenker at man skal være så lei på slutten at man skal komme seg gjennom fødselen! At alternativet til å få ungen ut er enda verre! I følge jordmor så har ikke denne krabaten tenkt seg ut med det første heller, så jeg smører meg med tålmodighet og tenker at han kommer når han er klar!
Kosemosepose Skrevet 15. juni 2012 #6 Skrevet 15. juni 2012 Er 36+2, 18 dager til ks og jeg er så utroooolig lei... og veldig klar! Gleder meg til å få tilbake kroppen min!!!!
Isla verde Skrevet 15. juni 2012 #7 Skrevet 15. juni 2012 Jeg er veldig klar og fryktelig lei. Termin på søndag, men føler svært lite symptomer på at noe er på gang, så går vel lenge enda. Ikke tiltak til noe så føler dagene snegler seg avgårde. Ikke hatt det sånn med de to andre barna, men denne gang er jeg lei!!!!
Malin*lykkelig* Skrevet 15. juni 2012 #8 Skrevet 15. juni 2012 Jeg er 39+3 og jeg fins ikke lei! Til tross for alle "plagene" og alle "vondtene" så vil jeg bare nyte dette fullt ut, og det har jeg også gjort! Humøret mitt har aldri vært så bra som det er nå! Hun har til tross bare vært i magen 9 mnd, men utenfor vil jeg ha henne resten av livet, og dermed skal jeg nyte denne tiden Jeg har ønsket dette så sterkt at jeg tror uansett hvor plaget jeg hadde vært så er dette svangerskapet bare fantastisk! (Og jeg skulle gjerne vært gravid i minst 3 mnd til!)
BABY-JENTE Skrevet 15. juni 2012 #9 Skrevet 15. juni 2012 Jeg er 39+3 og jeg fins ikke lei! Til tross for alle "plagene" og alle "vondtene" så vil jeg bare nyte dette fullt ut, og det har jeg også gjort! Humøret mitt har aldri vært så bra som det er nå! Hun har til tross bare vært i magen 9 mnd, men utenfor vil jeg ha henne resten av livet, og dermed skal jeg nyte denne tiden Jeg har ønsket dette så sterkt at jeg tror uansett hvor plaget jeg hadde vært så er dette svangerskapet bare fantastisk! (Og jeg skulle gjerne vært gravid i minst 3 mnd til!) That's the spirit! (jeg forstår dere andre også, altså) Jeg er ikke så veldig lei, egentlig, men jeg er litt sliten fordi mannen jobber så mye. Savner og trenger hans tilstedeværelse og moralske støtte, så når han aldri er her, kan humøret være litt svingende. Men sånn ellers går det greit. Får puste, klarer å gå turer, tisser kun en gang om natten, har lite halsbrann. Det som plager med nå, er modningsrier, men det takler jeg fint. :-)
Bamsemams74 Skrevet 15. juni 2012 #10 Skrevet 15. juni 2012 Jeg er vel sånn passe lei:) Tror det som har vært vanskelig de siste ukene er følelsen av at det burde nærme seg, mens det samtidig er for tidlig å begynne å vente helt på riktig... Gleder meg til å runde 38 uker! Da kan man liksom begynne å se enden på det, vente på tegn osv. Er 36 uker i morgen...
Denise:-) Skrevet 16. juni 2012 #11 Skrevet 16. juni 2012 Litt lei? Er forferdelig lei nå. Er 37 uker på vei med tvillinger i dag, og det blir smått med søvn, klør noe helt forferdelig, har bekkenløsning og generellt helt utmatta. Ska bli godt å få de ut nå, så kroppen kan bli normal igjen
MissDawn Skrevet 16. juni 2012 #12 Skrevet 16. juni 2012 Jeg storkoser meg med å gå gravid, men begynner å se veldig fran til å ikke ha alle disse plagene med en alt for stor og sliten kropp. Utålmodig på å treffe henne og bli kjent. Jeg føler meg veldig klar og bare bittelitt lei ;-)
toband Skrevet 16. juni 2012 #13 Skrevet 16. juni 2012 er sliten av disse falske alarmene... Rier som bare stopper opp... 2 dager over termin i dag, og humøret er bare dritt om dagen....
TPK Skrevet 16. juni 2012 #14 Skrevet 16. juni 2012 Lei jeg også. 4 dager over termin, og klar for å få fødselen overstått så vi får begynt på kosen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå