Gå til innhold

Hvor smått tøy kjøper dere?

Suretær

Anbefalte innlegg

Min første var på 4,8 kg, så set litt vanskelig å forestille seg at tvillingene skal bli små, men jeg bør vel kanskje kjøpe noe i str. 50? Begynte med 56 med førstemann, og da var det litt stort enda så stor han var;) synes det er så vanskelig, vil gjerne handle litt nå på salg og ikke vente til jeg er for ting og ikke orker. Er 24 uker nå.. Hva gjør dere?

Fortsetter under...

Nå venter jeg bare én. Men storebroren kom 4 uker før termin og var såvidt 3,3 kg når han ble født. Så jeg måtte sende bestemor på handletur, fordi str. 56 ble for stort (jeg liker ikke at klær blir for store).

Har handlet litt allerede i str. 50, men synes det er vanskelig fordi det er nesten umulig å finne kjønnsnøytrale farger som ikke er hvitt! Vi vet ikke kjønn, og jeg tar ikke helt sjansen på å stole på magefølelsen ang. farge :)

Mine var 2,6 og 2,65 kg, og 42 og 43 cm, da de ble født 37+5, og de svømte i str 50 og brukte den str i 5-6 uker. Brukte mye ullbody og strømpebukser siden de er født 31.01, og de er gjerne mer tøyelige enn bomullsplaggene. Anbefaler veldig å ta med litt plagg på sykehuset. Vi var innlagt i 8 dager pga av multi organsvikt hos meg, og var veldig glad vi slapp de digre sykehus skjortene de har til babyene.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...