Gå til innhold

Mage allerede - 8 uker bare

Anbefalte innlegg

Hjelpes, er bare 8 uker på vei og allerede en mage å ane. Er annengangs da, men alikevel.

Kvalm og trøtt støtt hehe. Ikke klart å gjennomføre 3 dager uken trening. Alt for uopplagt. Mere nok med å gå på jobb å skjule at jeg er gravid :-)

Flere som har det sånn? Fått mage så tidlig?

Redd mamma buksene må på. Klarer ikke å ha på vanlig olabukser etc.

Her går det i tights :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143946345-mage-allerede-8-uker-bare/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er bare 6 uker jeg, og magen har liksom sluppet litt, blitt hoven å øm, så jeg har vært å kjøpt inn bukser som har sånn myk ribb øverst, for det var så vondt! Du må nok vite at jeg er gravid for å se kulen enda, men ser for meg at om 2 uker begynner det å anes mer! Men siden du trener en del er du kanskje veldig slank til å begynne med? Da vises det jo litt bedre enn lit med som er litt kurvet i utgangspunktet også... Hehe... :)

Man blir skikkelig oppblåst i begynnelsen. Spesielt med andremann. Dette roer seg rundt uke 9-11 ca. Først etter uke 12 begynner den "ordentlige" babymagen å vises.

Er skikkelig slitsomt, vanskelig å kle seg for å skjule når man ser ut som 5 mnd på vei..

Tips er å bruke tights/skjørt og tunika eller store bluser. Moten er heldigvis sånn om dagen at overdelene gjerne kan være store.

Ellers er det gode gamle hårstrikk i knappehullet trikset vært redningen for meg. Da får man plutselig brukt buksene mye lenger. Bare husk å ha en lang topp over så det ikke syns.

magen er ganskje tydelig her, er 8 uker på tirsdag :) i uke 6 var jeg oppblåst, og følte meg slik, men nå føler jeg meg vanlig, men har en kul på magen.. er spent på hvordan utviklingen blir, om magen stopper opp litt, eller om den bare blir større og større... kanskje den sprekker til slutt :P

Jeg er i uke 6 og ser ganske gravid ut. Er min 2 graviditet. Hadde helt flat mage i utgangspunktet, så det er vankelig å skjule magen i jobbsammenheng. Regner med at det er bare luft og vann, så det gir seg vel snart ;D 1 gang kom magen rundt uke 10.

Jeg tyr til løse topper og tights/skjørt eller kjoler med skjæring under brystene.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...