Gå til innhold

positiv test og ekstrem tidlig UL

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg teste positiv på rugedag 11, er i dag på rugedag 14.

snakka med st.olav i går og di ville allerede ha meg inn nå på mandag kl 13.30.

jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg skal inn å tidlig, di ser jo ikke noe på UL ennå., og skal snakke med legen.

håper virkelig denne gangen går bra, er så livredd for å miste igjen.

sist gang hadde jeg MA i uke 7.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, sÅ tidlig? Jeg fikk pÅ 7+3 jeg, men vil gjerne ha før (er 6 uker i dag), er sÅ skrekkslagent redd for at det ikke er noe der inne!

Skrevet

Åh, sÅ tidlig? Jeg fikk pÅ 7+3 jeg, men vil gjerne ha før (er 6 uker i dag), er sÅ skrekkslagent redd for at det ikke er noe der inne!

det er det jeg Å er, og for at jeg har mistet sÅ mange ganger før,

men kjenner jeg fÅr panikk over at jeg skulle inn sÅ tidlig.....:/

Skrevet

Sikkert for å gå igjennom medisiner og sånnt. Kan hende de har en god plan for å få det til og sitte:-)

Skrevet

Sikkert for å gå igjennom medisiner og sånnt. Kan hende de har en god plan for å få det til og sitte:-)

ja det håper jeg å, men siden jeg må reise over 3 timer for å komme meg dit så sa jeg at jeg kunne gjerne snakke med dem pr. telefon hvis di ikke skulle undersøke meg men dr.durring sa at han gjerne ville se meg. hmmm

Skrevet

Åh, har du mistet mange ganger?? Da vil de vel bare holde et ekstra godt øye med deg for at du skal slippe Å være nervøs sÅ lenge om gangen?

Skrevet

Sikkert litt sånn måle blodtrykk og sånnt. Også vet jeg at de kan se corpus luteum i eggstokken på ul. Den som lager hormoner for å opprettholde graviditet frem til morkaka tar over. Kanskje legen vil se at det har dannet seg og sånnt. Er helt sikkert ikke noe farlig. Tror bare de passer ekstra på deg.

Skrevet

Åh, har du mistet mange ganger?? Da vil de vel bare holde et ekstra godt øye med deg for at du skal slippe Å være nervøs sÅ lenge om gangen?

tusen takk for svar.

Skrevet

Sikkert litt sånn måle blodtrykk og sånnt. Også vet jeg at de kan se corpus luteum i eggstokken på ul. Den som lager hormoner for å opprettholde graviditet frem til morkaka tar over. Kanskje legen vil se at det har dannet seg og sånnt. Er helt sikkert ikke noe farlig. Tror bare de passer ekstra på deg.

tusen takk for svar, ble litt mer roligere nå.

Skrevet

GRatulerer ele, har ikke fÅtt med meg at du har blitt gravid:-)

Skrevet

Takk, nÅ har jeg faktisk nÅdd 6+1! :) Hvordan gÅr det med deg da?

Skrevet

Takk, nÅ har jeg faktisk nÅdd 6+1! :) Hvordan gÅr det med deg da?

jo her gÅr det egentlig greit, har masse murringer og kjenenr jeg gruer meg veldig til mandag, redd for at di denne gangen Å finner noe galt. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...