Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #1 Skrevet 14. juni 2012 Så en feit rotte der før idag, den smatt under plattingen....æsj. Hva skal jeg gjøre nå?
Willy Wonka Skrevet 14. juni 2012 #2 Skrevet 14. juni 2012 Du tar kontakt med skadedyrfirma. Man har ALDRI kun en rotte....rotter formerer seg om ild i tørt gress!! Ring i morgen!!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #3 Skrevet 14. juni 2012 uuuæææææ.... Mitt store mareritt! -og er det ikke sånn at de sier "ser du en rotte på dagtid så er det garantert flere! Vet ikke hva du bør gjøre, men vil bare si lykke til. Har skikkelig muse og rottefobi.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #4 Skrevet 14. juni 2012 Ring sånn skadedyrfirma med en gang i morgen. Rotter opererer ikke alene. Du har sannsynligvis mange, dessverre.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #5 Skrevet 14. juni 2012 Herregud. Skal ringe i morgen ja. Ikke gammelt hus....den smatt under plattingen. HI
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #6 Skrevet 14. juni 2012 Vi så en rotte i hagen på dagtid der vi bodde for noen år siden. Da sa "rottefirmaet" at når vi ser en rotte på DAGTID så har vi mange. Rotter er nattesdyr og ferdes mest om natten. De hadde rett...vi hadde maaaaassse rotter i hagen ved et bitte lite skogholt. Skadedyrfirmaet holdt på lenge med å utrydde beistene. Vi flyttet.....
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #7 Skrevet 14. juni 2012 Ring, ikke noe å vente på. De føder jo store kull hver 3 uke eller no. Tar ikke skade av å ringe for å be de komme på befaring. Ikke for å skremme deg, men hvis du har barn som sover på dagtid, ikke la vogna stå ubevokta ute. Seriøst. Vanker noen historier som ikke egner seg på trykk.....
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #8 Skrevet 14. juni 2012 Noen som har peil på hva dette koster? HI
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #9 Skrevet 14. juni 2012 Noen som har peil på hva dette koster? HI Nei, men mulig forsikringen dekker sånt. Kanskje verdt å sjekke opp i
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #10 Skrevet 14. juni 2012 Vet ikke, men du kan nesten ikke vurdere pris her - det må gjøres, akkurat som andre "sure" utgifter. Vi oppdaget en rotte utenfor huset for noen år tilbake, et hus vi leide. Vi leide huset, så det var huseier som kontaktet og sto for betaling. Men da skadedyrfirmaet hadde vært på befaring og holdt på i et par kontroller kunne de fortelle at det var MEGET stor aktivitet på disse giftboksene og at det var antagelig et stort antall rotter, vi snakker flere hundre som bodde under jorda i den komposthaugen som vi så den andre. Det tok mange uker før eiendommen var "friskmeldt". Må innrømme at vi flyttet ut i denne prosessen. Huseier lot oss slippe oppsigelsestid. Vet de er kvitt rotteproblemet nå. Hagen ble gjort om helt osv.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #11 Skrevet 14. juni 2012 Ring i morgen! I beste tilfelle kan skadedyrfirmaet fortelle at det ikke er spesielt aktivitet på eiendommen og at dette bare var tilfeldig, men jeg er stygt redd for at du må forberede deg på det motsatte. Men, det lykkelige er at når skadedyrfirmaet setter i gang er det ganske effektivt! Enig med en over, har du sovende barn på dagtid ute i vogn må du ikke forlate vogna hvis det viser seg at du har mye rotter.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #12 Skrevet 14. juni 2012 Ta kontakt med kommunen og hør om det er demmes ansvar. Det gjorde vi, og de kontakta anticimex for oss og vi slapp å betale noe som helst. Vi bor i boligfelt og hadde rotter i kjelleren. Han ene fra anticimex ble overraska når vi hadde kommet så tett innpå at vi fikk tatt bilde av den jævlen som satt på en hylle på boden.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #13 Skrevet 14. juni 2012 Ta kontakt med kommunen og hør om det er demmes ansvar. Det gjorde vi, og de kontakta anticimex for oss og vi slapp å betale noe som helst. Vi bor i boligfelt og hadde rotter i kjelleren. Han ene fra anticimex ble overraska når vi hadde kommet så tett innpå at vi fikk tatt bilde av den jævlen som satt på en hylle på boden. Demmes ansvar?? Ble du bitt av en rotte, eller?
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #14 Skrevet 14. juni 2012 #13 nei, jeg fulgte bare opp ett tips jeg hadde fått, og vips tok kommunen regninga. Så det skader faktisk ikke å ta en telefon bare for å høre. Det faktisk kan bli ett problem for kommunen også med masse rotter som løper fritt i boligfelt og gnager på strømnett, telefonnett, kloakkrør osv. For du vet rotter skraper seg til og med gjennom betong.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #15 Skrevet 14. juni 2012 #13 nei, jeg fulgte bare opp ett tips jeg hadde fått, og vips tok kommunen regninga. Så det skader faktisk ikke å ta en telefon bare for å høre. Det faktisk kan bli ett problem for kommunen også med masse rotter som løper fritt i boligfelt og gnager på strømnett, telefonnett, kloakkrør osv. For du vet rotter skraper seg til og med gjennom betong. Det var nok "demmes" jeg gjorde narr av for det heter DERES
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå