Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #1 Skrevet 14. juni 2012 Ja, nå driver jeg å ser på forsikringene mine i fob med overtakelse av hus. å jeg er alene med to barn. Med delkasko på en bil, innbo, hus, gode forsikringer på meg og ungene så kommer det seg på ca22-23tusen i året!! Det er sinnsykt vilt syns jeg! Her er det gjensidige men terra er på meg og de topper så vidt over gjensidige i prisen. Hvor har dere forsikringene deres?
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #2 Skrevet 14. juni 2012 Jeg har forsikringene i IF, for fikk en veldig god avtale på bilen der, må ha IF i 1år til, så skal jeg bytte til Frende. Var det som ble det billigste for meg.. Innbo og reise har jeg i LO. Er du Lo medlem? Fagforbundet eller en av de andre underorganisasjonene? Da får du nemlig en veldig god innboforsikring der, som er med i medlemskapet enten man vil ellr ikke.. Er ikke mange som vet om det, og er dumt om du betaler dobbelt opp.
Regina Phalange Skrevet 14. juni 2012 #3 Skrevet 14. juni 2012 Før du kjøper dyre personforsikringer til deg og barna, sjekk hva slags forsikringer du Evt har gjennom jobben. Som hun over her sier er du LO medlem el lignende kan du få grisebra priser. Lønner seg også å forhandle pris annethvert år, still flere selskaper opp mot hverandre, de har ofte MYE å gå på når det gjelder pris. Ville sjekket if, Gjensidige, Vesta og Storebrand
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #4 Skrevet 14. juni 2012 Vi betaler 11000kr i året på hus, hytte og full kasko på bilen. Har hos Vardia (Nord Norske Forsikring idag), men har sjekket opp og tror vi skal bytte over til Enter Forsikring. Er mange forsikringsselskap per idag, noe som gjør at det er konkurranse ute å går som igjen gjør at at man skal kunne få billige forsikringsavtaler
håpefull<3 Skrevet 14. juni 2012 #5 Skrevet 14. juni 2012 If. Kun 15000 for hus, innbo, 2 biler, reise og liv, ulykke og uføre på 2 voksne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå