Gå til innhold

Anbefaler denne rimelige amme-BH-en.. =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satset på å kjøpte denne amme- bh-en på e-bay. Jeg har fått den i posten,og den er helt slik jeg ønsket den skulle være... =) Og rimelig også, så vidt over 100kr inkludert porto!! =) Jeg liker best 100 bomull, for de blir ikke så klamme. Anbefaler ikke Polyamid, de blir klamme, syns jeg...

http://search.eim.eb...ec=&eb=S%C3%B8k

NB: Husk at Britiske størrelser er annerledes når en har Cup som er over D. (Vår E-cup kalles f.eks. DD i UK.)

Bruk denne tabellen http://www.85b.org/bra_conv.php og klikk på den størrelsen du skal ha, der hvor det står EU/JAP, da får du automatisk opp hvilken størrelse det er på UK.

(anbefaler å gå opp i alle fall en Cup størrelse av hva du bruker til vanlig, så der er plass til ammeinnlegg og slikt.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Supert! Har aldri tenkt på at bomull er bedre mtp svetting/klam! :-) tusen takk! :-)

Hvordan er "holden" i den? Trenger stor str, og er avhengig av god støtte! (85E - 85F)

Skrevet

Nå har jeg jo bare prøvd den, ikke gått med den, men den kjentes bra ut. Jeg bestilte 75DD og det er det samme som 75E. (Jeg bruker vanlig 75D i norsk str)

Og det jeg likte med den er at når du tar ned klaffen, så er der likevel svart tøy rundt brystet. Det er bare en runding rundt selve brystvorten som blir åpen. På mange amme BH-er, så blir hele brystet nakent når en tar ned klaffen.

Ja, bommul er bra. Jeg kjøpte et par dyre amme BH-er på en babybutikk sist gang. Den var 75%polyamid og 25% elastin. Jeg likte de ikke. Ble skikkelig klam i dem.. Så kjøpte jeg en i 100% bommul. Den vasket jeg, brukte den, vasket den, brukte den!! =)

Jeg har bestemt meg for å bestille i alle fall en til av samme sorten som denne på e-bay, den var jo så rimelig også. Prøver å lete om jeg finner en i hvit farve i min str, jeg fant bare i svart, sist! =)

Skrevet

Da har jeg gått med denne BH-en i to dager, og kan si at den sitter veldig godt på. Ikke ubehag noen plass. Jeg bruker vanligvis 75rundt, og bestilte også nå 75 rundt, og den sitter godt på ytterste stillet. Siden jeg bestilte en cup større en jeg bruker til vanlig så er den ganske passelig nå, og der er plass til ammeinnlegg uten problem. Mulig det vil bli litt trangt om jeg skal ha skjell og slikt også under når melken kommer, da burde jeg nok gå opp enda en størrelse. Eller egentlig tror jeg det da vil være nok å slakke litt på skuderstroppene.

Har bestemt meg for å bestille en til, da usikker om jeg skal gå opp enda en størrelse eller ikke.. Er litt redd det blir for stort.. =)

En kjempegod amme BH som absolutt er verdt de ca 100 kr jeg betalte..

Skrevet

Lindex sine med blonder er også veldig gode, i tillegg til at de faktisk er ganske pene... Jeg anbefaler de :)

Skrevet

Lindex sine med blonder er også veldig gode, i tillegg til at de faktisk er ganske pene... Jeg anbefaler de :)

Er de i 100% bommul og hvilket merke? Alle er nok ikke like gode.. =)

Hvilken pris ligger de på?

• 4 uker senere...
Skrevet

Torill81: Vet ikke om jeg skal takke deg eller ei for denne linken! Nesten blitt hekta på ebay jeg nå!! Hihihihi :-)

Nå tikker det inn på pakker, og jeg er strålende fornøyd! Har fått meg 2 gode amme bher i bommul, og det er IKKE å oppdrive i min by! :-) Fort gikk det også! :-)

Skrevet

Har også blitt hektet på ebay, hihi har nylig kjøpt meg to ammebher til rundt 100 kr stykk og en avent elektrisk brystpumpe til 700 kr ;-)

Skrevet
Torill81: Vet ikke om jeg skal takke deg eller ei for denne linken! Nesten blitt hekta på ebay jeg nå!! Hihihihi :-) Nå tikker det inn på pakker, og jeg er strålende fornøyd! Har fått meg 2 gode amme bher i bommul, og det er IKKE å oppdrive i min by! :-) Fort gikk det også! :-)

Hahaha, ja min kjære hadde snakket med de andre mennene på jobben og fortalt om min e-bay handling. De var skjønt enige om at e-bay er en farlig plass for kvinner, og burde vært forbeholdt menn.. hehe,..

Men når sant skal sies så er det fornuftige ting jeg handler der.. Vi har blandt annet hatt et tommee tippiee smikke som var velbrukt og begynt å revne. Et slikt mykt gummi ett, med opp-samler lomme. De koster jo 80kr i Norge for en. Jeg fikk to for 80kr på e-bay, inkludert frakt.. Så det meste en har tenkt å handle her hjemme, sjekk e-bay først!! =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...