Gå til innhold

Overraskelse hos jordmor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 36+4 i dag. Og i dag sjekket jm modning, og kunne meddele at slimproppen var gått og at jeg hadde to cm åpning. Ble ganske overrasket da! Hun mener det ikke er lenge igjen nå.

Er det vanlig å gå med åpning lenge før noe skjer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen går med flere cm åpning i flere uker før fødsel sa jordmor til meg. Jeg har hatt to styrtfødsler, og er visst en sånn som har opptil 3-5 cm i ukene før termin, og da går det veldig fort når selve den aktive fødselen starter.

Jeg har ikke merket noen til at jeg åpner meg jeg, så det er jo sånn sett "billige" cm å få. Håper du får en snarlig og god fødsel, uansett hvor mange dager som går :-)

Gjest Prinsesse x 2
Skrevet

Sist gikk jeg med 2 cm åpning i 4-5 uker før jeg til slutt måtte bli satt igang. Så kan ta lang tid før noe skjer ja :) denne gang har jeg gått med 2cm i 2 uker hittil:)

Skrevet

Æsj da...he he jeg som trodde det kanskje var noe på gang snart!

Men må vel bare være tålmodig! ;)

Skrevet

På en annen side har jeg vært umoden frem til 2 timer før barne er født. Så man vet aldri. Veldig forskjellig fra mamma til mamma :-)

Lykke til når det braker løs :-)

Skrevet

Jeg gikkmed to cm åpning og moden i 8 uker sist.

Skrevet

Ser at dette kan ta tid, men gleder meg over tegn. Som for eksempel at jeg har hatt mye vondter i natt og så har det dukket opp en haug med blodig slim.

Tar alle tegn jeg kan få. He he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...