Miola Skrevet 14. juni 2012 #1 Skrevet 14. juni 2012 Har brukt Lutinus som lutealstøtte siden aug./sept. og også nå ved fryseforsøket. Sist prøverunde (IVF neg, frys neg,) brukte jeg Cyclogest. Ble spontant gravid før nytt fryseforsøk, også da brukte jeg Cyclogest.. Føler jeg har litt mer troen på Cyclogest siden jeg var så heldig å bli gravid på de sist! Sikkert tilfeldig, men... Tanker, erfaringer?
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 14. juni 2012 #2 Skrevet 14. juni 2012 Eg har berre prøvd lutinus men har hatt 2 kjemiske av 3 forsøk:)
Ele Skrevet 14. juni 2012 #3 Skrevet 14. juni 2012 Jeg har brukt Crinone og hadde kjemisk, negativt med Lutinus og nå positivt med Utrogestan, men tror ikke det var det som gjorde det da, bare bedre egg denne gangen. Men uansett har opplevelsen med utrogestan vært bedre!
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 15. juni 2012 #4 Skrevet 15. juni 2012 Eg var sykemeldt begge gangene eg fikk kjemisk ( tror de hjalp på) men ene gangen var slimhinnen tynn å andre gangen var egget dårligere. De e så mye som må klaffe for at de skal gå:/
Miola Skrevet 16. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2012 Hei Ja! Utrolig mye som skal klaffe for at det skal gå bra! Men blir så frustrert Har fått samme beskjed hver gang på UL at slimhinna ser helt flott ut, flotte embryo, og at alt ser bra ut for innsett.. Har ikke hatt så mange forsøk, men tungt er det likevel! Også "sløser" jeg jo også bort ett egg ved at de har frosset de 2 og 2 Bedre lykke neste gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå