lykke_rus Skrevet 14. juni 2012 #1 Skrevet 14. juni 2012 Gutten vår er født etter den berømte fristen, og har ikke fått noe barnehageplass og har vel ingen tro på at vi får heller.... Så tenkte søke om kontantstøtte. Jeg begynner i 50% natt og mannen min i 100% dag/kveld etter pappaperm, tenkte det blir litt lettere enn at begge går dag/kveld, så får jeg jo mer tid med lillegutt også Det har vel ikke noe å si at begge jobber, så lenge gutten ikke er i barnehagen mtp å få støtten sant? Og er det andre som har tenkt eller har søkt støtte? Må en være veldig tidlig ute i forhold til saksbehandlingstid?
Hannah- Skrevet 14. juni 2012 #2 Skrevet 14. juni 2012 (endret) Har ingenting å si hva dere gjør så lenge han ikke går i barnehage nei. Jeg har også tenkt å søke kontantstøtte. Min skal ikke begynne i barnehage før han er 2 siden jeg jobber hjemmefra. Men merker det blir vanskeligere enn jeg trodde å jobbe samtidig som jeg har han her, pluss at han liker veldig godt å være sammen med andre barn, og vi kjenner ingen med småbarn. Så nå har vi funnet ut at han skal begynne hos dagmamma 2-3 dager i uken til høsten. Saksbehandlingstid har jeg ikke peiling på, kanskje man burde søke snart... skader vel ikke å være litt tidlig ute uansett tenker jeg. Endret 14. juni 2012 av Hannah-
Babyønske �� Skrevet 14. juni 2012 #3 Skrevet 14. juni 2012 Gutten vår er født etter den berømte fristen, og har ikke fått noe barnehageplass og har vel ingen tro på at vi får heller.... Så tenkte søke om kontantstøtte. Jeg begynner i 50% natt og mannen min i 100% dag/kveld etter pappaperm, tenkte det blir litt lettere enn at begge går dag/kveld, så får jeg jo mer tid med lillegutt også Det har vel ikke noe å si at begge jobber, så lenge gutten ikke er i barnehagen mtp å få støtten sant? Og er det andre som har tenkt eller har søkt støtte? Må en være veldig tidlig ute i forhold til saksbehandlingstid? Ang saksbehandlingstid. Jenta mi fylte 1 år i slutten av april. Jeg søkte i begynnelsen av mai, fikk svar en uke senere, og fikk første utbetaling da i slutten av mai. Meget rask saksbehandling altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå