TinyTrine Skrevet 14. juni 2012 #1 Skrevet 14. juni 2012 Er det noen andre som ikke er plaget med kynnere? Er 36+4 i dag og nå har jordmødrene spurt i ukesvis etter kynnere. Jeg kjenner magen blir stram av og til med ikke noe mer enn det. Må man ha kynnere for at det skal være et tegn på t det nærmer seg? Kan ikke huske jeg hadde det noe annerledes i forgje svangerskap med disse kynnerne.
Denise:-) Skrevet 14. juni 2012 #2 Skrevet 14. juni 2012 Det er vel det som er kynnerer vel? At magen strammer seg litt, kynnerer skal ikke være vonde. Det er jo dessuten mange som aldri får kynnere i det hele tatt uten at dette skal være noe unormalt:) syns bare du skal nyte at du slipper de, det kan være ganske plagsomt til tider:)
TinyTrine Skrevet 14. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2012 Ja må jo si jeg er glad jeg slipper unna om jeg ikke trenger å ha de:) begynte bare å føle at man måtte nesten kjenne kynnere ofte og plages for at det skulle være tegn nå at fødselen skulle nærme seg. Må si jeg håper virkelig jeg slipper å gå over termin så er enda godt det ikke er alle som har det mye:) takk for svar!
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 14. juni 2012 #4 Skrevet 14. juni 2012 Du trenger ikke legge merke til kynnere, det er når du kjenner at magen blir hard, som om beibien har fått ryggen ut mot skinnet over det hele om du skjønner. Så ikke ekkelt eller ubehagelig , men bare en stor hard mage hehe Jeg syntes ikke kynnerne ble merkbart ubehagelig før uke 38, men dette er jo så individuelt hvordan de kjennes.
TinyTrine Skrevet 14. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2012 Ja da har jeg litt kynnere, men ikke mye:) de trenger ikke bli plagsomme da, syns det er nok som er plagsomt med graviditeten nå på slutten uten kynnere:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå