TPK Skrevet 14. juni 2012 #1 Skrevet 14. juni 2012 Min 2-åring bruker alltid sokker med antiskli. Nå har han str 25 i sko, og jeg har problemer med å finne butikker som selger sånne sokker. Vil det si at det ikke er vanlig å bruke det så lenge? Tips til butikker jeg kan sjekke? Hvordan kan jeg evt. "avvenne"? Han sklir jo med en gang han får på seg vanlige sokker, sånn som han løper rundt...
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #2 Skrevet 14. juni 2012 Kjøpte nylig noen på KappAhl i str 26-27, de lå i en stor tilbudskasse.
BABY-JENTE Skrevet 14. juni 2012 #3 Skrevet 14. juni 2012 Både hennes og mauritz og lindex har det :-) datteren min bruker helst bare antiskli og hun er tre og et halvt år gammel :-) Hun har god grovmotorikk, men trives best med antskli.
Bustehue Skrevet 14. juni 2012 #4 Skrevet 14. juni 2012 Vi har aldri brukt det.. Kom aldri så langt som å faktisk kjøpe det, selv om jeg tenkte flere ganger at det kunne vært greit. Nå er han to år og to mnd og jeg ser ikke behov for de lenger..
bønni Skrevet 14. juni 2012 #5 Skrevet 14. juni 2012 "Mamma, sokkene bremser!!!" var kommentaren da min sønn fikk på seg sokker med antiskli her for leden. Tipper de var i ca str 28 og var kanskje fra Kapp Ahl. Vi bruker ikke det, men mormor hadde kjøpt.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 14. juni 2012 #6 Skrevet 14. juni 2012 Hun er 2 år og sluttet med antiskli i mai når vi sluttet med ull (ullstrømpebuksene og sokkene som hun har brukt siden i høst var med antiskli). Ser ikke behov for å bruke det mer så de nye strømpebuksene og sokkene er uten antiskli.
soleia Skrevet 14. juni 2012 #7 Skrevet 14. juni 2012 Vår på 19 mnd har ikkje brukt antiskli på fleire mnd, sjølv om me har parkettgolv. Han held seg likevel på beina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå