Åse❣ Skrevet 14. juni 2012 #1 Del Skrevet 14. juni 2012 Hei hei Dagene er ikke så enkle og i mangel på mot til å finne en medisinsk grunn til at jeg er som jeg er om dagen sender jeg melding her. Litt teit kanskje, men har alltid følt det litt alternative har appelert til meg. Og synes det er verdt et forsøk. Jeg har tidligere fått litt alternativ hjelp og følte det hjalp, men uten jobb og samboer som er tidvis permitert er ikke lommeboken tykk nok til å besøke disse damene nå... tenkte jeg at jeg skulle prøve å søke litt råd her, da noen tidligere har vært så snille og sett litt på meg Noen som vil hjelpe meg med litt råd, se litt på hva som uroer sjelen og prøve å hjelpe meg til å komme i balanse igjen? Send meg gjerne en pm, så kan jeg forklare litt mer om hva som plager meg. Blir veldig glad om noen orker, har lyst og kan Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143946132-her-er-alt-tomt-og-jeg-trenger-noen-gode-r%C3%A5d-fra-dere-damer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante_Esel Skrevet 15. juni 2012 #2 Del Skrevet 15. juni 2012 Hei hei Dagene er ikke sÅ enkle og i mangel pÅ mot til Å finne en medisinsk grunn til at jeg er som jeg er om dagen sender jeg melding her. Litt teit kanskje, men har alltid følt det litt alternative har appelert til meg. Og synes det er verdt et forsøk. Jeg har tidligere fÅtt litt alternativ hjelp og følte det hjalp, men uten jobb og samboer som er tidvis permitert er ikke lommeboken tykk nok til Å besøke disse damene nÅ... tenkte jeg at jeg skulle prøve Å søke litt rÅd her, da noen tidligere har vært sÅ snille og sett litt pÅ meg Noen som vil hjelpe meg med litt rÅd, se litt pÅ hva som uroer sjelen og prøve Å hjelpe meg til Å komme i balanse igjen? Send meg gjerne en pm, sÅ kan jeg forklare litt mer om hva som plager meg. Blir veldig glad om noen orker, har lyst og kan send meg en pm, sÅ kan jeg se hva jeg fÅr opp Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143946132-her-er-alt-tomt-og-jeg-trenger-noen-gode-r%C3%A5d-fra-dere-damer/#findComment-144319622 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå