Lettie Skrevet 15. juni 2012 #51 Skrevet 15. juni 2012 Hånden på hjertet: Det nærmeste jeg har kommet misunnelse noen gang, er overfor J.K Rowling og et par andre mennesker med stort talent. Tone Damli åberget er ikke en av dem, og jeg fatter ikke hva hun gjør på forsidene hver bidige dag. Ufattelig kjedelig dame. Som sagt: Folk med stort talent... der kan det stikke i meg av og til. Signerer. Og det som også er ganske vanlig mønster, er at jenter som ikke er så superflink til å synge eller skrive sanger kaster klærne. Tone Damli, hun der Sandra med de store puppene, Alexandra Joner og så videre. Hvorfor er Tone på alle forsidene hver dag? Fordi hun er sammen med Aksel hennie? På samme måte som Rachel Nordtømme var på forsidene da hun var sammen med Petter Northug? What, Alexandra Joner er da griseflink til å danse??! Er det ikke det hun er kjent for da?
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #52 Skrevet 15. juni 2012 Hånden på hjertet: Det nærmeste jeg har kommet misunnelse noen gang, er overfor J.K Rowling og et par andre mennesker med stort talent. Tone Damli åberget er ikke en av dem, og jeg fatter ikke hva hun gjør på forsidene hver bidige dag. Ufattelig kjedelig dame. Som sagt: Folk med stort talent... der kan det stikke i meg av og til. Signerer. Og det som også er ganske vanlig mønster, er at jenter som ikke er så superflink til å synge eller skrive sanger kaster klærne. Tone Damli, hun der Sandra med de store puppene, Alexandra Joner og så videre. Hvorfor er Tone på alle forsidene hver dag? Fordi hun er sammen med Aksel hennie? På samme måte som Rachel Nordtømme var på forsidene da hun var sammen med Petter Northug? What, Alexandra Joner er da griseflink til å danse??! Er det ikke det hun er kjent for da? Ja, da burde hun kanskje holdt seg til det istedet for å skrive en kjedelig poplåt?
Lettie Skrevet 15. juni 2012 #53 Skrevet 15. juni 2012 Hånden på hjertet: Det nærmeste jeg har kommet misunnelse noen gang, er overfor J.K Rowling og et par andre mennesker med stort talent. Tone Damli åberget er ikke en av dem, og jeg fatter ikke hva hun gjør på forsidene hver bidige dag. Ufattelig kjedelig dame. Som sagt: Folk med stort talent... der kan det stikke i meg av og til. Signerer. Og det som også er ganske vanlig mønster, er at jenter som ikke er så superflink til å synge eller skrive sanger kaster klærne. Tone Damli, hun der Sandra med de store puppene, Alexandra Joner og så videre. Hvorfor er Tone på alle forsidene hver dag? Fordi hun er sammen med Aksel hennie? På samme måte som Rachel Nordtømme var på forsidene da hun var sammen med Petter Northug? What, Alexandra Joner er da griseflink til å danse??! Er det ikke det hun er kjent for da? Ja, da burde hun kanskje holdt seg til det istedet for å skrive en kjedelig poplåt? Har ikke fått med meg det, jeg Men hun var jo kjent pga dansingen da!
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #54 Skrevet 15. juni 2012 Hånden på hjertet: Det nærmeste jeg har kommet misunnelse noen gang, er overfor J.K Rowling og et par andre mennesker med stort talent. Tone Damli åberget er ikke en av dem, og jeg fatter ikke hva hun gjør på forsidene hver bidige dag. Ufattelig kjedelig dame. Som sagt: Folk med stort talent... der kan det stikke i meg av og til. Signerer. Og det som også er ganske vanlig mønster, er at jenter som ikke er så superflink til å synge eller skrive sanger kaster klærne. Tone Damli, hun der Sandra med de store puppene, Alexandra Joner og så videre. Hvorfor er Tone på alle forsidene hver dag? Fordi hun er sammen med Aksel hennie? På samme måte som Rachel Nordtømme var på forsidene da hun var sammen med Petter Northug? What, Alexandra Joner er da griseflink til å danse??! Er det ikke det hun er kjent for da? Ja, da burde hun kanskje holdt seg til det istedet for å skrive en kjedelig poplåt? Har ikke fått med meg det, jeg Men hun var jo kjent pga dansingen da! Det som er problemet, er at kjendiser innen film, dans og andre ting plutselig skal ABSOLUTT synge... Og mener at siden de er kjent fra før, så skal alle like dem automatisk, om de har stemme eller ei, og uansett hvor mye eller lite fengende melodien er. Jeg mener at man bør holde seg til det man er god til og får til. At man synger med gitar ved bålet eller i venneselskap med Sing Star, er noe helt annet.
PRobert Skrevet 15. juni 2012 #55 Skrevet 15. juni 2012 Ingen kan bli så ille som hun der blonde fra Paradise Hotel uansett, så for min del må folk bare synge til de blir blå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå