Gjest MMJ Skrevet 14. juni 2012 #26 Skrevet 14. juni 2012 Nei, for et stress. Glad jeg ikke er henne Kunne godt byttet kropp liksom, men ellers er jeg glad jeg har mitt liv, og IKKE hennes!!!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #27 Skrevet 14. juni 2012 De rynkene det snakkes om er vel heller "sminke-rynker". Kommer av at man sparkler huden godt med foundation og pudder og det som er, og når man da smiler og snakker så lages det rynker i sminka. Tror du har rett i det. Men jeg er sikker på at hun gremmet livet av seg over det bildet. Det var nok til og med verre enn å bli fotografert fra feil side slik at den skjeve tanna synes!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #28 Skrevet 14. juni 2012 Ja, det kan se ut som hun har alt, men det finnes vel de som har det på akkurat samme måte, bare at de ikke er i medias søkelys. Men Tone er jo et menneske hun også som alle oss andre, men sine opp og nedturer. Tone og Aksel har jo ikke akkurat vært et par sånn kjempelenge, og de vil vel også få sitt å stri med opp igjennom årene som alle oss andre. Og de fleste liker å jo å fremstille seg mest mulig positivt om de kan og lar heller være å snakke så mye om det kjipe. Og hvis Tone skulle begynne å snakke så mye om det som var dritt, så ville media blåst det skikkelig opp. Jeg er også enig med noen her at musikken hennes er ikke noe å skryte av. Hun har ikke en fantastisk stemme heller. Hun er jo HOVEDSAKELIG kjendis fordi hun har utseende og gir av seg selv til media og folket. Men hun må tåle må dritt og kritikk. Jeg må si jeg er glad jeg kan leve et liv som ikke andre er så veldig interessert i å snoke i. Jeg har heldigvis sluttet å være så misunnelig på de som har det så tilsynelatende perfekt. Det kommer alltids frem for en dag at de har ting de også sliter med. Bak husets fire vegger kan ting være noe annet. Dessuten blir man helt utslitt av å skulle sammenligne seg selv med alle andre hele tiden. Man må heller se på det man selv har. Se positivt på sitt eget liv, enn å skulle fokusere på hva som er positivt med kjendisene sine liv.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #29 Skrevet 14. juni 2012 Aldri vært misunnelig på henne. Hun har hud som en 40-åring, er sammen med en utro gammel gris (Ja, syns en mann på 36 er gammel og ekkel som er sammen med en så blåst lita jente) og hun er da viden kjent for å ha høvlet over det meste der hun kommer på. Ikke kan hun synge heller. Men nå kommer vel alle til å si at jeg er dritmisunnelig likevel, selv om jeg ikke er det Kan bare ikke fordra det neket som alltid vil være i media, selv om hun må klore seg fast etter tærne. Jeg har ikke særlig sans for henne, og synes ikke hun er pen, men hud som en 40-åring??? http://gfx.dagbladet...active/978x.jpg Ja, minst. Moren min har finere hud enn henne, og moren min er 55 år gammel. Litt sært å se en 24 åring med så dype furer i ansiktet. Herregud, det der har med lyset å gjøre. Du har lagt merke til at hun ikke ser slik ut på de aller fleste bilder? Jeg har lagt merke til at hun har dype rynker rundt munnen og i pannen på omtrent samtlige bilder jeg har sett av henne, så at det er lyset/sminket/whatever kjøper jeg ikke. Bruker ikke foundation selv, men har da ikke fått rynker de ganger jeg har brukt det.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #30 Skrevet 14. juni 2012 Gi dere da...Dama er jo dritdeilig og sinnsykt pen!! Det er hun virkelig. Jeg skulle gjerne sett sånn ut. Men jeg ville ikke vært kjendis. Ser utrolig slitsomt ut å være i medias søkelys konstant.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #31 Skrevet 14. juni 2012 Gi dere da...Dama er jo dritdeilig og sinnsykt pen!! Det er hun virkelig. Jeg skulle gjerne sett sånn ut. Men jeg ville ikke vært kjendis. Ser utrolig slitsomt ut å være i medias søkelys konstant. Det er en smakssak. Jeg synes ikke hun er penere enn flere av venninnene mine. Derimot er hun mye mer sparkla i ansiktet enn noen jeg kjenner.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #32 Skrevet 14. juni 2012 Hun er nydelig, og virker veldig lykkelig! Men hva vet vel vi...håper de har det like bra som det ser ut til. Hvorfor driver dere å hevder at aksel er utro mot henne? lavmål..
håpefull<3 Skrevet 14. juni 2012 #33 Skrevet 14. juni 2012 Hun er råsexy, men det er jeg også mange hadde blitt som henne om de fikk hjelp med sminke før de forlater huset. Hun virker lykkelig, men synes det er rart at hun må ha med stylisten på fest fordi aksel ikke kan. Hvor er venninnene ? Hun har en romantisk kjæreste da ikke misunnelig, selv om jeg digger henne ville jeg ikke vært henne )
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #34 Skrevet 14. juni 2012 Skjønner ikke at noen synes hun er pen. Hun har et langt og mandig ansikt, med maskulin kløft i haka. Ikke mye feminin.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #35 Skrevet 15. juni 2012 Haha er ikke misunnelig på Tone.. Aksel er ikke mye kjekk, for å si det mildt. Men at hun er pen, det er sant! Musikken? Bad news.. Hvis man ikke er 15 år og liker listepop. Så jevnt over: en helt ordinær pen jente som er middels flink å synge. Hvor mange av dem finner man her i Norge tror dere? Eneste forskjellen er at hun er pr kåt og stikker seg frem når hun kan. Huttetu, jeg er dessverre enig i alt anonym her sier. Med unntak av en ting: jeg syns faktisk ikke hun er pen en gang. Ung og flott i kroppen, kanskje, men ansiktet er helt ordinært. Hun er ingen Maria Bonnevie eller LIne verndal akkurat. Og kjæresten hennes ser ut som en narkis. Sikkert sympatisk han, altså, men jeg ville aldri ha klart å kysse ham.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #36 Skrevet 15. juni 2012 Hva feiler det folk her inne som har et behov for å rakke med på Tone Damli Aaberge? Dette er så jantelov og lavmål som det kan få blitt. Om en jente er vakker og populær så skal man på død og liv finne noe feil. Huden er stygg, kjæresten er stygg og utro, stemmen er stygg. Skjerp dere!! Begynn å gled dere med andre mennesker som får til noe, har utseende med seg eller får ring på fingeren, da får dere et bedre liv selv.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #37 Skrevet 15. juni 2012 Jeg er nok sjalu ja.ikke pga Aksel, han synes jeg ikke er kjekk. Men pga livet hennes generelt. Hun virker som ei veldig bra dame! :-)
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #38 Skrevet 15. juni 2012 Hva feiler det folk her inne som har et behov for å rakke med på Tone Damli Aaberge? Dette er så jantelov og lavmål som det kan få blitt. Om en jente er vakker og populær så skal man på død og liv finne noe feil. Huden er stygg, kjæresten er stygg og utro, stemmen er stygg. Skjerp dere!! Begynn å gled dere med andre mennesker som får til noe, har utseende med seg eller får ring på fingeren, da får dere et bedre liv selv. ...får til noe? Var det noe spesielt du tenkte på da, utover det at hun får til å bli fotografert og intervjuet? For "musikken" hennes kan du neppe ha ment.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #39 Skrevet 15. juni 2012 Jeg er misunnelig på huset hennes jeg Town-house på Frogner. Aner ikke hvordan de to har hatt råd til noe sånt (tror de betalte rundt 23 mill) men flott er det!
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #40 Skrevet 15. juni 2012 Hva feiler det folk her inne som har et behov for å rakke med på Tone Damli Aaberge? Dette er så jantelov og lavmål som det kan få blitt. Om en jente er vakker og populær så skal man på død og liv finne noe feil. Huden er stygg, kjæresten er stygg og utro, stemmen er stygg. Skjerp dere!! Begynn å gled dere med andre mennesker som får til noe, har utseende med seg eller får ring på fingeren, da får dere et bedre liv selv. ...får til noe? Var det noe spesielt du tenkte på da, utover det at hun får til å bli fotografert og intervjuet? For "musikken" hennes kan du neppe ha ment. Får til noe? Som å bli sammen med kjendis og spille på utseende? Man får til noe hvis man tar utdanning. Klarer å oppfostre flotte barn. Bygger opp grunderbedrift. Trosser en sykdom og klarer å være fungerende. Passer på sine småsøsken fordi foreldrene er døde eller ikke i stand til å ta vare på ens søsken (a la alkohol, narkotika osv inne i bildet). Jeg synes synd på jenter som kun kan snakke om rævva si i media. De siste artiklene som var på forsiden av blader og aviser handler om "se hvor sexy rompe Tone har", "Tones råd for strammere rompe", "Tone Damli: vil ha enda mer sexy rompe".Javel, hun har stram og trent kropp. Skulle bare mangle at hun ikke hadde det med personlige trenere, hardtrening flere ganger i uka med veiledning om det og kostholdet +++. Men BARE være opptatt av utseendet sitt? Og nei, hvis man KAN synge, så trenger man ikke spille på rompa eller pupper. Se bare på Gabrielle, Maria Arredondo, Marion Ravn, Sissel Kyrjkebø og Helene Bøksle. Som HAR stemme å synge med og skriver originale sanger.
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 15. juni 2012 #41 Skrevet 15. juni 2012 Hva feiler det folk her inne som har et behov for å rakke med på Tone Damli Aaberge? Dette er så jantelov og lavmål som det kan få blitt. Om en jente er vakker og populær så skal man på død og liv finne noe feil. Huden er stygg, kjæresten er stygg og utro, stemmen er stygg. Skjerp dere!! Begynn å gled dere med andre mennesker som får til noe, har utseende med seg eller får ring på fingeren, da får dere et bedre liv selv. ...får til noe? Var det noe spesielt du tenkte på da, utover det at hun får til å bli fotografert og intervjuet? For "musikken" hennes kan du neppe ha ment. Hvorfor kan man ikke si at man synes at en artist er mindre flink, bare fordi hun viser frem rompa si?
Gjest Heartbroken Skrevet 15. juni 2012 #42 Skrevet 15. juni 2012 Hva feiler det folk her inne som har et behov for å rakke med på Tone Damli Aaberge? Dette er så jantelov og lavmål som det kan få blitt. Om en jente er vakker og populær så skal man på død og liv finne noe feil. Huden er stygg, kjæresten er stygg og utro, stemmen er stygg. Skjerp dere!! Begynn å gled dere med andre mennesker som får til noe, har utseende med seg eller får ring på fingeren, da får dere et bedre liv selv. ...får til noe? Var det noe spesielt du tenkte på da, utover det at hun får til å bli fotografert og intervjuet? For "musikken" hennes kan du neppe ha ment. Hun har da fått til å skaffe seg et levebrød? Eller er det sånn at vi skal respektere de som jobber på Rema, som vekter og vasker, for alle jobber er gode jobber, men ikke de som har skapt seg et navn (uansett om vi syns de er flinke eller ikke) ved alternative metoder og som klarer å leve av det? Er det dette som er Janteloven i praksis?
jordmorstudenten Skrevet 15. juni 2012 #43 Skrevet 15. juni 2012 Jah, nå puler jo Aksel andre damer på si da, så jeg vet nå ikke helt jeg.. Hvem da? Spennende!
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #44 Skrevet 15. juni 2012 Det har ikke noe med Janteloven å gjøre. Grunnen til at folk blir så opphengt av Tone D A er pga det media skriver. De skal alltlid overdriver.... Media skriver mye om utseendet hennes og selvfølgelig blir folk opphengt av det. Hadde media skrivet mer om det hun jobber med, så hadde det blitt en annen sak.
Loglady Skrevet 15. juni 2012 #45 Skrevet 15. juni 2012 Hånden på hjertet: Det nærmeste jeg har kommet misunnelse noen gang, er overfor J.K Rowling og et par andre mennesker med stort talent. Tone Damli åberget er ikke en av dem, og jeg fatter ikke hva hun gjør på forsidene hver bidige dag. Ufattelig kjedelig dame. Som sagt: Folk med stort talent... der kan det stikke i meg av og til.
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 15. juni 2012 #46 Skrevet 15. juni 2012 Hånden på hjertet: Det nærmeste jeg har kommet misunnelse noen gang, er overfor J.K Rowling og et par andre mennesker med stort talent. Tone Damli åberget er ikke en av dem, og jeg fatter ikke hva hun gjør på forsidene hver bidige dag. Ufattelig kjedelig dame. Som sagt: Folk med stort talent... der kan det stikke i meg av og til. Signerer. Og det som også er ganske vanlig mønster, er at jenter som ikke er så superflink til å synge eller skrive sanger kaster klærne. Tone Damli, hun der Sandra med de store puppene, Alexandra Joner og så videre. Hvorfor er Tone på alle forsidene hver dag? Fordi hun er sammen med Aksel hennie? På samme måte som Rachel Nordtømme var på forsidene da hun var sammen med Petter Northug?
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #47 Skrevet 15. juni 2012 Dere er noen skikkelig kjerringer som kan gulpe opp så mye drit! Om Tone hadde vært smellfeit, så hadde ingen reagert på musikken og turt å kommentert utseendet. Og smaken er som baken når det gjelder om Aksel er en kjekk mann eller ikke. Om media velger å skrive om henne og det er plagsomt for dere, så ikke les. Er mange andre kjendiser jeg er griselei av å lese om og blar forbi.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #48 Skrevet 15. juni 2012 Dere er noen skikkelig kjerringer som kan gulpe opp så mye drit! Om Tone hadde vært smellfeit, så hadde ingen reagert på musikken og turt å kommentert utseendet. Og smaken er som baken når det gjelder om Aksel er en kjekk mann eller ikke. Om media velger å skrive om henne og det er plagsomt for dere, så ikke les. Er mange andre kjendiser jeg er griselei av å lese om og blar forbi. Nei, jeg skiller ikke mellom de pene og mindre pene når det gjelder vurdering av musikk. Jeg synes Rihanna er pen, jeg synes at Susanne Boyle ikke er pen, Kurt Nilsen er heller ikke kjekk, men de kan synge. Jeg synes Tone Damli er ganske pen, Susanne Sundfør er pen, Ingrid Bjørnov er pen, Ole Paus er ikke kjekk og Banjo-Kari er ikke pen - men jeg synes ikke noe av deres musikk er noe særlig å høre på. Og nei, vi leser ikke, siden Tone er på ALLE forsidene av ALLE blader så å si til enhver tid - det rekker å gå inn i en kiosk eller en butikk før ansiktet hennes stirrer fra et eller annet blad. Samtidig som folk som VIRKELIG har oppnådd noe men ikke skriver om rompa si flere ganger i uka, er så å si fraværende fra blader. Hvor er Sara Nordenstam, som reddet svømme-Norge? Hvor er sjakkgeniet Magnus Carlsen? Hvor er pianisten Leif Ove Andsnes? Det som er på forsidene av de fleste bladene og avisene, er rikinger som Fredriksen-døtrene, og pupper og romper. Begynner å bli svært kjedelig.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #49 Skrevet 15. juni 2012 Dere er noen skikkelig kjerringer som kan gulpe opp så mye drit! Om Tone hadde vært smellfeit, så hadde ingen reagert på musikken og turt å kommentert utseendet. Og smaken er som baken når det gjelder om Aksel er en kjekk mann eller ikke. Om media velger å skrive om henne og det er plagsomt for dere, så ikke les. Er mange andre kjendiser jeg er griselei av å lese om og blar forbi. Nei, jeg skiller ikke mellom de pene og mindre pene når det gjelder vurdering av musikk. Jeg synes Rihanna er pen, jeg synes at Susanne Boyle ikke er pen, Kurt Nilsen er heller ikke kjekk, men de kan synge. Jeg synes Tone Damli er ganske pen, Susanne Sundfør er pen, Ingrid Bjørnov er pen, Ole Paus er ikke kjekk og Banjo-Kari er ikke pen - men jeg synes ikke noe av deres musikk er noe særlig å høre på. Og nei, vi leser ikke, siden Tone er på ALLE forsidene av ALLE blader så å si til enhver tid - det rekker å gå inn i en kiosk eller en butikk før ansiktet hennes stirrer fra et eller annet blad. Samtidig som folk som VIRKELIG har oppnådd noe men ikke skriver om rompa si flere ganger i uka, er så å si fraværende fra blader. Hvor er Sara Nordenstam, som reddet svømme-Norge? Hvor er sjakkgeniet Magnus Carlsen? Hvor er pianisten Leif Ove Andsnes? Det som er på forsidene av de fleste bladene og avisene, er rikinger som Fredriksen-døtrene, og pupper og romper. Begynner å bli svært kjedelig. Og ta bare Tora Berger som står på for norsk idrett, har fått gull overalt og er jordnær? Bare fordi hun ikke sminker seg og blir betegnet som "mindre pen", finner man ikke bilder av henne noe sted. Har også hørt flere ganger fra menn at kanskje Norge burde ha hatt penere jente til å representere landet i skiskyting, eller lære Tora noen sminketips. Er virkelig utseende det ENESTE som teller?
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #50 Skrevet 15. juni 2012 Gi meg en god grunn til at en idrettsutøver skal kline trynet fullt i sminke? Det er jo bare latterlig... Tone Damli Åberge ja... MÅtte dobbeltsjekke hvem dette er for ei, av ren nysgjerrighet. Aksel Hennie har jeg sett i en film, men ikke noe jeg hadde løpt etter frivillig. Hvem er Alexandra Joner? Og sÅ var det visst ei rappekjerring med litt asiatisk utseende ogsÅ som var sÅ i vinden nÅ, men jeg har ærlig talt ikke snøring pÅ hvem noen av disse folka er, og ikke bryr det meg særlig hva de gjør eller hvem de dater heller. Tror bare vi skal nyte det vi har jeg, og drite i hva alle andre gjør:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå