Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #1 Skrevet 14. juni 2012 Jeg syns det egentlig er litt flaut og fælt å føle den misunnelsen.. det bare virker som at alt er så perfekt for henne. Hun og kjærsten virker så forelska.. nettopp forlova.. han skjemmer henne bort.. de bor i et stort flott hus.. virker som om hun har mange gode venner fra gammelt av.. en støttende og fin familie.. en utrolig spennende jobb og godt betalt.. OG JEG SYNS SELV JEG Er Så TEIT!!! Ingen har det perfekt, og man vet jo aldri hvordan noen har det bak lukkede dører. Hun må jo også tåle rykter, drittslenging, osv osv.. Jeg har jo en leilighet, kjempe fin kjæreste, baby i magen og en ok jobb. Hvorfor kan man ikke bare slå seg til ro med det man har, isteden for å hele tiden å strebe etter mer og misunne hva andre har?! Hmm.. ja ja... jeg føler meg rar:) hihi
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #2 Skrevet 14. juni 2012 Det er vel ikke akkurat misunnelse som er den overskyggende følelsen jeg får når jeg ser henne Hun er en skjønn og blid jente, men virker veldig ung. Håper hun har det så bra som det virker! Men husk at fasaden ofte kan skjule ting man ikke kan ane (mener ikke at det gjelder henne spesielt altså).
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #3 Skrevet 14. juni 2012 Jah, nå puler jo Aksel andre damer på si da, så jeg vet nå ikke helt jeg..
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #4 Skrevet 14. juni 2012 Ikke misunnelig, synes verken det ene eller det andre om henne. Hun har nok hatt flaks men sånn er nå livet hennes
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #5 Skrevet 14. juni 2012 Jah, nå puler jo Aksel andre damer på si da, så jeg vet nå ikke helt jeg.. Vær forsiktig nå. Dette er over grensen.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #6 Skrevet 14. juni 2012 Jah, nå puler jo Aksel andre damer på si da, så jeg vet nå ikke helt jeg.. Virkelig klasse over deg, må jeg si! Eller var det det grønnøyde monsteret som kom frem hos deg?
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 14. juni 2012 #7 Skrevet 14. juni 2012 Ville ikke takket nei til håret og tennene hennes
Prøverpåentil Skrevet 14. juni 2012 #8 Skrevet 14. juni 2012 Jah, nå puler jo Aksel andre damer på si da, så jeg vet nå ikke helt jeg.. Virkelig klasse over deg, må jeg si! Eller var det det grønnøyde monsteret som kom frem hos deg? Hmm drøyt å si.. tilogmed om det skulle vært sant!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #9 Skrevet 14. juni 2012 Nei ikke sant.. utseende hennes er hun jo også heldig med. Hehe.. men syns det er slitsomt å være misunnelig på personer, når jeg egentlig vet at jeg nok er lik så lykkelig..men man blir vel aldri helt lykkelig før man klarer å være fornøyd med det man har!!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #10 Skrevet 14. juni 2012 Misunnelig og misunnelig, vet ikke om jeg ville ha livet hennes selvom det virker som hun får alt på en sølvfat. Hun er nok sikkert en sterk dame med sterke meninger, men har hun fått noen skikkelig nedturer? Da mener jeg skikkelig nedturer som du og jeg opplever. Får meg virker det som at hun er vant til gull og glitter og lever i 7heaven, men den dagen går over en dag selvom hun har hatt det sånn i mange år. Vil hun klare å leve som vanlig mann på gata? Dvs. spinkle og spare? Leve på vann og brød? Kjøpe klær selv og betale husleie osv? For meg så virker det som at hun har mange som gjør ting for seg, men for å være ærlig....Hva er det som er spesiel med henne, unntatt at hun er søt og har sjarm? Det må jo være mer enn det siden media digger å skrive om henne og jeg lurer på hvor er sprett rumpa hennes? Ser ingen jeg, men kanskje jeg er blind????
Magia Skrevet 14. juni 2012 #11 Skrevet 14. juni 2012 At det går an å mene så mye om, og misunne, en så "ordinær" kjendis som Tone Damli Aaberge. Er det bare jeg som syns hun er som en hvilken som helst jente? Er hun virkelig ekstraordinær på noen som helst måte? Javisst er hun søt - det er mange andre også. Ikke lager hun bra musikk, ikke er hun så fryktelig suksessrik heller (såvidt jeg har fått med meg), hun er ikke spesielt talentfull innenfor det hun gjør og er bare helt vanlig jente som har fått medieoppmerksomhet.
Popelko Skrevet 14. juni 2012 #12 Skrevet 14. juni 2012 Jeg har ikke satt meg inn i hvordan hun lever eller hvordan hun har det - leser ikke så mye se&hør MEN, jeg kunne gjerne sett ut som henne, hun er utrolig pen!
Von Hertelhofen Skrevet 14. juni 2012 #13 Skrevet 14. juni 2012 Skulle gjerne hatt de lange brune beina hennes,,, oioioi Det er mye positivt med henne, men blir man lykkelig av penger og berømmelse?
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #14 Skrevet 14. juni 2012 Jeg har aldri skjønt denne hallelujaen rundt henne, jeg. Jeg synes ikke hun er spesielt pen. Joda, hun er pen, men ikke penere enn mange jenter jeg ser på universitetet hver dag. Tror media med vilje fremstiller enkelte damer som fantastiske, slik at de skal ha noe å skrive om. Og folk aksepterer det. Det samme blir gjort når det gjelder prinsesse Madeleine. En pen dame, absolutt, men ingen fantastisk skjønnhet. Hadde neppe reagert om jeg møtte en med hennes utseende på gaten.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #15 Skrevet 14. juni 2012 Aldri vært misunnelig på henne. Hun har hud som en 40-åring, er sammen med en utro gammel gris (Ja, syns en mann på 36 er gammel og ekkel som er sammen med en så blåst lita jente) og hun er da viden kjent for å ha høvlet over det meste der hun kommer på. Ikke kan hun synge heller. Men nå kommer vel alle til å si at jeg er dritmisunnelig likevel, selv om jeg ikke er det Kan bare ikke fordra det neket som alltid vil være i media, selv om hun må klore seg fast etter tærne.
Lettie Skrevet 14. juni 2012 #16 Skrevet 14. juni 2012 Synes Tone og Aksel virker som de har det veldig bra sammen! Skulle av og til ønske jeg hadde det SÅÅÅÅ bra i forholdet, men vet jo at vi kun ser et glansbilde i media da Synes allikevel de virker veldig forelsket og stolt av hverandre, og trygge på hverandre.. Et flott par i grunn!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #17 Skrevet 14. juni 2012 Aldri vært misunnelig på henne. Hun har hud som en 40-åring, er sammen med en utro gammel gris (Ja, syns en mann på 36 er gammel og ekkel som er sammen med en så blåst lita jente) og hun er da viden kjent for å ha høvlet over det meste der hun kommer på. Ikke kan hun synge heller. Men nå kommer vel alle til å si at jeg er dritmisunnelig likevel, selv om jeg ikke er det Kan bare ikke fordra det neket som alltid vil være i media, selv om hun må klore seg fast etter tærne. Jeg har ikke særlig sans for henne, og synes ikke hun er pen, men hud som en 40-åring???
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #18 Skrevet 14. juni 2012 Jeg syns det egentlig er litt flaut og fælt å føle den misunnelsen.. det bare virker som at alt er så perfekt for henne. Hun og kjærsten virker så forelska.. nettopp forlova.. han skjemmer henne bort.. de bor i et stort flott hus.. virker som om hun har mange gode venner fra gammelt av.. en støttende og fin familie.. en utrolig spennende jobb og godt betalt.. OG JEG SYNS SELV JEG Er Så TEIT!!! Ingen har det perfekt, og man vet jo aldri hvordan noen har det bak lukkede dører. Hun må jo også tåle rykter, drittslenging, osv osv.. Jeg har jo en leilighet, kjempe fin kjæreste, baby i magen og en ok jobb. Hvorfor kan man ikke bare slå seg til ro med det man har, isteden for å hele tiden å strebe etter mer og misunne hva andre har?! Hmm.. ja ja... jeg føler meg rar:) hihi Akkurat nå er jeg vel litt misunnelig for at hun har en romantisk kjæreste som har fridd :-) Jeg vil også ha en slik kjæreste!!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #19 Skrevet 14. juni 2012 Mye som kan skjule seg bak fasaden vet du! Og ofte er det slik at mennesker som absolutt skal fremstå som perfekte gjerne ikke er så perfekte når alt kommer til alt... Jeg tror Tone er en litt utskjemt liten jente som ikke har hatt mye motstand i livet, hun er en av dem som bare flyter gjennom livet, men den dagen hun får motstand..hva gjør hun da? knekker helt?
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #20 Skrevet 14. juni 2012 Haha er ikke misunnelig på Tone.. Aksel er ikke mye kjekk, for å si det mildt. Men at hun er pen, det er sant! Musikken? Bad news.. Hvis man ikke er 15 år og liker listepop. Så jevnt over: en helt ordinær pen jente som er middels flink å synge. Hvor mange av dem finner man her i Norge tror dere? Eneste forskjellen er at hun er pr kåt og stikker seg frem når hun kan.
Tigerpote Skrevet 14. juni 2012 #21 Skrevet 14. juni 2012 Nei Med hånden på hjertet finnes jeg ikke misunnelig på henne. Aksel Hennie kunne jeg aldri tenkt meg å være sammen med heller
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #22 Skrevet 14. juni 2012 Aldri vært misunnelig på henne. Hun har hud som en 40-åring, er sammen med en utro gammel gris (Ja, syns en mann på 36 er gammel og ekkel som er sammen med en så blåst lita jente) og hun er da viden kjent for å ha høvlet over det meste der hun kommer på. Ikke kan hun synge heller. Men nå kommer vel alle til å si at jeg er dritmisunnelig likevel, selv om jeg ikke er det Kan bare ikke fordra det neket som alltid vil være i media, selv om hun må klore seg fast etter tærne. Jeg har ikke særlig sans for henne, og synes ikke hun er pen, men hud som en 40-åring??? http://gfx.dagbladet...active/978x.jpg Ja, minst. Moren min har finere hud enn henne, og moren min er 55 år gammel. Litt sært å se en 24 åring med så dype furer i ansiktet.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #23 Skrevet 14. juni 2012 Aldri vært misunnelig på henne. Hun har hud som en 40-åring, er sammen med en utro gammel gris (Ja, syns en mann på 36 er gammel og ekkel som er sammen med en så blåst lita jente) og hun er da viden kjent for å ha høvlet over det meste der hun kommer på. Ikke kan hun synge heller. Men nå kommer vel alle til å si at jeg er dritmisunnelig likevel, selv om jeg ikke er det Kan bare ikke fordra det neket som alltid vil være i media, selv om hun må klore seg fast etter tærne. Jeg har ikke særlig sans for henne, og synes ikke hun er pen, men hud som en 40-åring??? http://gfx.dagbladet...active/978x.jpg Ja, minst. Moren min har finere hud enn henne, og moren min er 55 år gammel. Litt sært å se en 24 åring med så dype furer i ansiktet. Herregud, det der har med lyset å gjøre. Du har lagt merke til at hun ikke ser slik ut på de aller fleste bilder?
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #24 Skrevet 14. juni 2012 Mye som kan skjule seg bak fasaden vet du! Og ofte er det slik at mennesker som absolutt skal fremstå som perfekte gjerne ikke er så perfekte når alt kommer til alt... Jeg tror Tone er en litt utskjemt liten jente som ikke har hatt mye motstand i livet, hun er en av dem som bare flyter gjennom livet, men den dagen hun får motstand..hva gjør hun da? knekker helt? "En utskjemt liten jente"? WTF?? Mener du borskjemt? Det er to veldig forskjellige ting å være utskjemt og å være bortskjemt!
Magia Skrevet 14. juni 2012 #25 Skrevet 14. juni 2012 De rynkene det snakkes om er vel heller "sminke-rynker". Kommer av at man sparkler huden godt med foundation og pudder og det som er, og når man da smiler og snakker så lages det rynker i sminka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå