salabim Skrevet 14. juni 2012 #1 Skrevet 14. juni 2012 Hvor lenge kan deres små på ca 8-9 mnd leke/ ligge/ sitte for seg selv uten at de blir utålmodige og misfornøyd?
Pix Skrevet 14. juni 2012 #2 Skrevet 14. juni 2012 Kommer helt anpå dagsform, tenner, separajonsangst osv.. Noen dager HENGER hun på meg og andre dager kan hun sitte mye for seg selv. Har hun slitsomme dager prøver jeg å rulere litt på hvor vi er og leke med henne på gulvet. Vi er mye ute i sandkassa, på gresset, i byen, hjemme osv. Jeg setter henne også i stolen så hun kan være oppe på mitt nivå med noe å gnage på el.l.
Rose04 Skrevet 14. juni 2012 #3 Skrevet 14. juni 2012 Da mini var 8-9 mnd kunne han ligge/sitte på gulvet for seg selv i iallfall 2 timer. Tenkte egentlig ikke å leke så mye med han på den tiden. Kunne sitte i vogna i timesvis eller sitte på fang/gulv og leke/se på ulike ting. Etter fylte 1 år, trengte han gradvis mer oppmerksomhet, og nå 1,5 år er det lenge hvis han leker for seg selv i 10 minutter :-)
abella Skrevet 14. juni 2012 #4 Skrevet 14. juni 2012 Jenta mi er 9 mnd og kryper rundt på gulvet og underholder seg selv hele dagen. Det er heller jeg som henger over henne og lurer på om hun ikke har litt lyst til å prate med meg snart
salabim Skrevet 14. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2012 Utrolig, det høres fullstendig utopisk ut for meg. Min lille venn klarer seg alene i maksimalt to minutter. Det holder heller ikke at jeg sitter på gulvet sammen med han; jeg må leke/kose aktivt og helst med øyekontakt.
me_87 Skrevet 14. juni 2012 #6 Skrevet 14. juni 2012 Her ligger han maks 10 minutter i ro før han krever full oppmerksomhet. Men kan vel kanskje takke meg selv,ettersom han alltid har fått veldig mye oppmerksomhet.
miepia30 Skrevet 15. juni 2012 #7 Skrevet 15. juni 2012 Jeg tenker det har litt å si om det er barn nr 1 eller 2. Dette er nr 2 her og ho har jo helt fra starten måtte være tålmodig. Hun kryper rundt og utforsker alt mulig og det kan ho gjøre i timesvis. Veldig lettvint ho får selvsagt oppmerksomhet og kos og blir ikke oversett altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå