Gå til innhold

Hvilken gratis-mail er best? Hva bruker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har outlook med mail gjennom ventelo, men fikk beskjed at de legger ned e-postene til privatpersoner nå...:(

Så jeg lurer på hvilken gratis-mail som er best?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har hotmail og det funker for meg. G mail er også et bra alternativ.

Skrevet

Jeg bruker både gmail og hotmail, like greie begge deler. Men bruker ikke på outlook da, er det virkelig noen som gjør det??

Hva gjør det så bra da?

Skrevet

Jeg har hotmail og yahoo. Foretrekker yahoo.

Skrevet

Jeg bruker både gmail og hotmail, like greie begge deler. Men bruker ikke på outlook da, er det virkelig noen som gjør det??

Hva gjør det så bra da?

Er det noen som virkelig IKKE bruker Outlook :P;)

Liker veldig godt å få mailen på maskina jeg. Lettere å slette, sortere, osv.

Skrevet

Jeg har gmail, synes det er bra (men bruker Outlook å laste den ned i).

Annonse

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Gmail privat og outlook på jobb. Så ja, det er noen som fortsatt bruker det. Hele helse-norge, f.eks :)

Skrevet

Som sekretøsa: Gmail privat og outlook på jobb.

Skrevet

Gmail er mye bedre enn hotmail, synes jeg.

Bruker ikke outlook uansett da, sjekker, leser, sletter og svarer som regel på mobil og nettbrett:-)

Skrevet

gmail er best, syns jeg. Har tidligere brukt hotmail og yahoo. Gmail har mange funksjoner også. For eksempel kan du og andre skrive et dokument sammen på gmail. Vet ikke om du har bruk for den funksjonen, men den er i hvert fall genial for meg som er student.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med bMail. Veldig enkelt å bruke og elegant utsende.

Det beste er at de ikke krever noen personopplysninger om deg, alt du trenger å velge en e-post adresse og et passord. Etter at du logger deg inn for første gang så må du også oppgi et visningsnavn (det som vil vises når noen mottar en epost fra deg).

Du kan registrere en bruker her http://bmail.no

Skrevet

Jeg har hotmail og yahoo. Yahoo har definitivt det beste utseende og system. Har hatt litt trøbbel med hotmailen min, den henger seg opp osv. Synes også det er litt dårlig oversikt.

Men begge to er egentlig bra:-) Dersom du bruker msn er windows live messenger best, den som hører til hotmail.

Annonse

Skrevet

Gmail privat og outlook på jobb. Så ja, det er noen som fortsatt bruker det. Hele helse-norge, f.eks :)

Som sekretøsa: Gmail privat og outlook på jobb.

Slik har jeg det også. Veldig fornøyd med gmail!

Skrevet

Er veldig fornøyd med Gmail, lett å unngå spam og annet uønsket mail. I tillegg har de to ganger kontaktet meg fordi noen har forsøkt å hacke seg inn på kontoen min, dette fanger de opp. Med Hotmail klarte noen å hacke seg inn og sende spam til hele mailinglisten min...

Skrevet

Hotmail/Live har jo gått over til outlook nå, man kan få ny mail på den gamle.

Jeg bruker forøvrig gmail. Har en Live/Outlook-mail, hvor jeg mottar mail men får det inn på gmail'en.

Skrevet

Gmail. Er superfornøyd. For all del ikke Hotmail sier nå jeg bare!

Skrevet

gmail. Har hatt andre, men kommer så mye dritt inn på dem....

Har forresten flere kontoer der: bl.a.en jeg bruker aktivt og en jeg bruker når jeg skal registrere meg på sider jeg vet sender masse unyttig epost.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...