Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #1 Skrevet 14. juni 2012 Jeg har outlook med mail gjennom ventelo, men fikk beskjed at de legger ned e-postene til privatpersoner nå... Så jeg lurer på hvilken gratis-mail som er best?
Frøken Ubesluttsom Skrevet 14. juni 2012 #2 Skrevet 14. juni 2012 Jeg har hotmail og det funker for meg. G mail er også et bra alternativ.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #3 Skrevet 14. juni 2012 Jeg bruker både gmail og hotmail, like greie begge deler. Men bruker ikke på outlook da, er det virkelig noen som gjør det?? Hva gjør det så bra da?
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #4 Skrevet 14. juni 2012 Jeg har hotmail og yahoo. Foretrekker yahoo.
Lettie Skrevet 14. juni 2012 #5 Skrevet 14. juni 2012 Jeg bruker både gmail og hotmail, like greie begge deler. Men bruker ikke på outlook da, er det virkelig noen som gjør det?? Hva gjør det så bra da? Er det noen som virkelig IKKE bruker Outlook Liker veldig godt å få mailen på maskina jeg. Lettere å slette, sortere, osv.
Lettie Skrevet 14. juni 2012 #6 Skrevet 14. juni 2012 Jeg har gmail, synes det er bra (men bruker Outlook å laste den ned i).
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. juni 2012 #7 Skrevet 14. juni 2012 Gmail privat og outlook på jobb. Så ja, det er noen som fortsatt bruker det. Hele helse-norge, f.eks
Himmel og hav Skrevet 14. juni 2012 #8 Skrevet 14. juni 2012 Som sekretøsa: Gmail privat og outlook på jobb.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #9 Skrevet 14. juni 2012 Gmail er mye bedre enn hotmail, synes jeg. Bruker ikke outlook uansett da, sjekker, leser, sletter og svarer som regel på mobil og nettbrett:-)
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #10 Skrevet 14. juni 2012 gmail er best, syns jeg. Har tidligere brukt hotmail og yahoo. Gmail har mange funksjoner også. For eksempel kan du og andre skrive et dokument sammen på gmail. Vet ikke om du har bruk for den funksjonen, men den er i hvert fall genial for meg som er student.
heioghå Skrevet 7. september 2012 #11 Skrevet 7. september 2012 Jeg er kjempefornøyd med bMail. Veldig enkelt å bruke og elegant utsende. Det beste er at de ikke krever noen personopplysninger om deg, alt du trenger å velge en e-post adresse og et passord. Etter at du logger deg inn for første gang så må du også oppgi et visningsnavn (det som vil vises når noen mottar en epost fra deg). Du kan registrere en bruker her http://bmail.no
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #12 Skrevet 7. september 2012 Jeg har hotmail og yahoo. Yahoo har definitivt det beste utseende og system. Har hatt litt trøbbel med hotmailen min, den henger seg opp osv. Synes også det er litt dårlig oversikt. Men begge to er egentlig bra:-) Dersom du bruker msn er windows live messenger best, den som hører til hotmail.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #16 Skrevet 7. september 2012 Gmail privat og outlook på jobb. Så ja, det er noen som fortsatt bruker det. Hele helse-norge, f.eks Som sekretøsa: Gmail privat og outlook på jobb. Slik har jeg det også. Veldig fornøyd med gmail!
charnelle Skrevet 7. september 2012 #17 Skrevet 7. september 2012 Er veldig fornøyd med Gmail, lett å unngå spam og annet uønsket mail. I tillegg har de to ganger kontaktet meg fordi noen har forsøkt å hacke seg inn på kontoen min, dette fanger de opp. Med Hotmail klarte noen å hacke seg inn og sende spam til hele mailinglisten min...
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #19 Skrevet 7. september 2012 Hotmail/Live har jo gått over til outlook nå, man kan få ny mail på den gamle. Jeg bruker forøvrig gmail. Har en Live/Outlook-mail, hvor jeg mottar mail men får det inn på gmail'en.
****TÅRNFRID**** Skrevet 7. september 2012 #20 Skrevet 7. september 2012 Gmail. Er superfornøyd. For all del ikke Hotmail sier nå jeg bare!
Pigalopp:-) Skrevet 7. september 2012 #21 Skrevet 7. september 2012 gmail. Har hatt andre, men kommer så mye dritt inn på dem.... Har forresten flere kontoer der: bl.a.en jeg bruker aktivt og en jeg bruker når jeg skal registrere meg på sider jeg vet sender masse unyttig epost.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå