Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #1 Skrevet 14. juni 2012 Gjorde du det i Norge eller utenlands? Hva var prisen? Er du fornøyd? Ser det er billigere utenlands, og jeg vurderer dette. Jeg bør nok gå ned mer i vekt først, men jeg har "heng", og det blir fuktig under der. I tillegg blir det vond lukt fra navlen (er nøye med og vaske og tørke der). Har så utrolig store komplekser for magen min, føler meg skikkelig ekkel pga den
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #2 Skrevet 14. juni 2012 Jeg gjorde det i Tallin. Kostet 22500kr inkl. fly tur/retur (700kr per vei med norwegian). Jeg er veldig fornøyd med resultatet, men lurer på når arret blekner enda mer (jeg hadde operasjon forgje høst). I utgangspunktet hadde jeg ikke så store problemer med heng, men jeg hadde utover mage og så gravid ut, er tynn ellers. Har født 3 barn og steriliserte meg under siste.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #3 Skrevet 14. juni 2012 Les litt på denne siden, er et eget forum der også http://www.bukplastikk.com/ Har ikke gjort det selv, enda. Men jeg har også et skikkelig forkle hengende over keisersnittarret, og magemuskler som står som et pyramide rett ut og nok aldri kommer til å møtes igjen om de ikke blir sydd sammen. Jeg regner egentlig med at jeg kommer til å få det dekket, magen min er mye verre enn ei jeg kjenner som har fått det dekket. Hun fikk tvillinger da, og det er visst lettere å få det dekket etter flerlingsvangerskap, men jeg fikk et barn på 5 kg og hadde enormt mye fostervann så magen min var faktisk like stor som hennes og har blitt mer ødelagt av det...
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #4 Skrevet 14. juni 2012 Hei jeg hang meg opp i navlen din;) Du har mest sannsynlig en slags betennelse inni navlen, og den trenger ikke ha noe med overvekt/heng å gjøre. Jeg fikk illeluktende navle helt plutselig før graviditetene, og det kom ut blank væske. Lukten var verst etter dusjing. Jeg er tynn og har flat mage. Min navle er muligens litt for lang, umulig å se bunnen uansett hvor jeg drar i den. Jeg prøvde å rense med pyrisept/q-tips men hjalp ikke. Da jeg ble gravid fikk jeg se hvordan det så ut der inne, og det var helt svart(!) hud som jeg kunne rive av! Under var den nye huden misfarget, men ikke så mørk. Slik fant jeg navlen i begge graviditetene;) Jeg ville ha gått til legen med navlen, slik at du hadde fått et middel for å stoppe det. Jeg har ikke hatt noe problem etter siste graviditet, men skjer det igjen skal jeg gå til legen!
Cat.68 Skrevet 14. juni 2012 #5 Skrevet 14. juni 2012 Jeg har, og det var her i Norge.Men jeg fikk det dekket så er ikke sikker på hvor mye det koster egentlig.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #6 Skrevet 14. juni 2012 Jeg har, og det var her i Norge.Men jeg fikk det dekket så er ikke sikker på hvor mye det koster egentlig. Hva utgjorde at du fikk det dekket? Jeg går ned i vekt fortsatt, startet på 123 kg, nå er jeg på 70 kg (170 cm høy) og har mageskinn som henger et godt stykke ned på låra :-/
Cat.68 Skrevet 14. juni 2012 #7 Skrevet 14. juni 2012 Jeg har, og det var her i Norge.Men jeg fikk det dekket så er ikke sikker på hvor mye det koster egentlig. Hva utgjorde at du fikk det dekket? Jeg går ned i vekt fortsatt, startet på 123 kg, nå er jeg på 70 kg (170 cm høy) og har mageskinn som henger et godt stykke ned på låra :-/ Jeg fikk det dekket grunnet at henget var så pass stort, og fordi jeg slet med fuktighet og soppdannelse under henget. Jeg var 80 kg da jeg fikk det innvilget, da hadde jeg gått ned nesten 20 kg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå