Gå til innhold

Hvor mange dager igjen torsdag 14. juni? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er det en uke siden jeg hadde termin! Skal på kontroll på sykehuset, kanskje jeg blir satt i gang!? :o:) Skrekkblandet fryd, skummelt å ikke vite hva utfallet av dagen blir! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

[quote name=Nr. 3 på vei! :D' timestamp='1339650950' post='144315138]

I dag er det en uke siden jeg hadde termin! Skal på kontroll på sykehuset, kanskje jeg blir satt i gang!? :o:) Skrekkblandet fryd, skummelt å ikke vite hva utfallet av dagen blir! :)

7 dager siden termin her også, og kontroll på sykehuset i dag

Gruer meg fælt nå. Har mistet litt kontroll :/

Skrevet

Ul-termin om en uke, men er satt opp til planlagt ks i morgen, time på sykehuset nå i formiddag. Spennende og veldig rart...

Ser det er flere enn meg som har time på sykehuset i dag - lykke lykke til, jenter! Håper dere ikke trenger å vente så lenge før baby kommer!

Skrevet

Jeg har 33 dager igjen....prøver å mote meg opp.

Skrevet

Lykke til dere som skal på kontroller i dag. Har selv 22 dager igjen idag.

Skrevet

40 dager og høygravid i dag! :D

Skrevet

60 dager igjen....

Skrevet

3 dager til termin...

Skrevet

Lykke til !!! Håper du bli sett i gang også ;)

Skrevet

7 dager siden termin her også, og kontroll på sykehuset i dag

Gruer meg fælt nå. Har mistet litt kontroll :/

Lykke til Elisabeth !!!

Skrevet

2 dager siden den berømte termindatoen.. Sukk!

Ser mange skriver de er på overtid så fort de har passert termin, det er ikke tilfelle..

Overtid defineres etter de nye retningslinjene som svangerskap som varer lenger enn 294 dager!

Skrevet

Lykke til til alle dere som er så nærme til å møte det lille mirakelet :) Selv har jeg 76 dager igjen til termin <3

Skrevet

30 dager igjen, 36+0 i dag <3

Skrevet

16 dager igjen :) Forrige gull kom 15 dager før så blir spennende å se om denne tøtta vil ut tidlig også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...