Januarbaby2014 Skrevet 14. juni 2012 #2 Skrevet 14. juni 2012 Tuusen takk!! Ønsker deg også lykke til i dag, håper vi snart kan se en ende på denne graviditeten! (Husk å grin litt på sykehuset, kanskje det er stØrre sjanse for å bli satt i gang da. )
Elisabeth_W Skrevet 14. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2012 He he skal gjøre det kjenner jeg gruer meg noe vanvittig også er det så lenge til jeg skal dit .
Januarbaby2014 Skrevet 14. juni 2012 #4 Skrevet 14. juni 2012 Når har du time? Jeg skal være på sykehuset 12.30... Får litt vondt i magen av å tenke på det. Men, tipper at jeg er på vei hjem igjen kort tid etter uten baby. Kommer til å bli Så skuffet. Uansett så nærmer det seg jo at babyen kommer... *prøver å tenke positivt*
Elisabeth_W Skrevet 14. juni 2012 Forfatter #6 Skrevet 14. juni 2012 [quote name=Nr. 3 på vei! ' timestamp='1339654158' post='144315183] Når har du time? Jeg skal være på sykehuset 12.30... Får litt vondt i magen av å tenke på det. Men, tipper at jeg er på vei hjem igjen kort tid etter uten baby. Kommer til å bli Så skuffet. Uansett så nærmer det seg jo at babyen kommer... *prøver å tenke positivt* Jeg har time kl. 14. Magen min har slått seg helt vrang. Skikkelig nervøs mage i verste fall er det kanskje bare 4 dager til vi blir satt i gang, men vi får krysse fingrene for at vi får gode nyheter i dag begge to spennende å følge med deg
Januarbaby2014 Skrevet 14. juni 2012 #8 Skrevet 14. juni 2012 Blir ikke noen fødsel på meg i dag. Jordmora ville egentlig sette meg i gang siden jeg er så vond og sliten, men det var for mange fødende nå til at de hadde tid til å sette meg i gang. Jeg skal bli satt i gang i morgen kveld! Det virker som en evighet til, men jeg har iallefall noe å telle ned til nå! Kl. 19.00 skal jeg møte på sykehuset i morgen, håper det ikke tar for lang tid før riene kommer og lille babyen min er ute! (Babyen ble forresten målt til å være rett i underkant av 4 kg, så han er ikke så veldig liten. ) Hvordan gikk det med deg Elisabeth_W? Krysser fingrene for at du fikk noen gode nyheter!
Elisabeth_W Skrevet 14. juni 2012 Forfatter #10 Skrevet 14. juni 2012 [quote name=Nr. 3 på vei! ' timestamp='1339681262' post='144316375] Blir ikke noen fødsel på meg i dag. Jordmora ville egentlig sette meg i gang siden jeg er så vond og sliten, men det var for mange fødende nå til at de hadde tid til å sette meg i gang. Jeg skal bli satt i gang i morgen kveld! Det virker som en evighet til, men jeg har iallefall noe å telle ned til nå! Kl. 19.00 skal jeg møte på sykehuset i morgen, håper det ikke tar for lang tid før riene kommer og lille babyen min er ute! (Babyen ble forresten målt til å være rett i underkant av 4 kg, så han er ikke så veldig liten. ) Hvordan gikk det med deg Elisabeth_W? Krysser fingrene for at du fikk noen gode nyheter! Fikk forsåvidt gode nyheter jeg og. Hun sjekket meg og jeg var godt moden og begynt å få åpning. Om jeg ikke har født innen søndag kl 17 , skal jeg komme og få satt ballong. Også tar de vannet på mandagen. Fikk også akupunktur så de håper på fødsel før søndag. Har masse murring nå så ting lover bra nå er vi snart i mål og frøkna ble målt til ca 3700 gr. hadde en fantastisk lege i dag som virkelig tok hensyn til hvordan jeg hadde det og
Januarbaby2014 Skrevet 14. juni 2012 #11 Skrevet 14. juni 2012 [quote name=Nr. 3 på vei! ' timestamp='1339681262' post='144316375] Blir ikke noen fødsel på meg i dag. Jordmora ville egentlig sette meg i gang siden jeg er så vond og sliten, men det var for mange fødende nå til at de hadde tid til å sette meg i gang. Jeg skal bli satt i gang i morgen kveld! Det virker som en evighet til, men jeg har iallefall noe å telle ned til nå! Kl. 19.00 skal jeg møte på sykehuset i morgen, håper det ikke tar for lang tid før riene kommer og lille babyen min er ute! (Babyen ble forresten målt til å være rett i underkant av 4 kg, så han er ikke så veldig liten. ) Hvordan gikk det med deg Elisabeth_W? Krysser fingrene for at du fikk noen gode nyheter! Fikk forsåvidt gode nyheter jeg og. Hun sjekket meg og jeg var godt moden og begynt å få åpning. Om jeg ikke har født innen søndag kl 17 , skal jeg komme og få satt ballong. Også tar de vannet på mandagen. Fikk også akupunktur så de håper på fødsel før søndag. Har masse murring nå så ting lover bra nå er vi snart i mål og frøkna ble målt til ca 3700 gr. hadde en fantastisk lege i dag som virkelig tok hensyn til hvordan jeg hadde det og åå, så bra å høre! Jeg var ikke så veldig moden, men pga. mine plager med bekkenet etc. (og sikkert pga. mine mange tårer), så skulle de sette fødselen i gang. Håper fødselen din starter av seg selv nå, det er jo absolutt det beste! Jeg gruer meg litt til å få den igangsatt, men ungen må jo ut uansett!
Mamma til to guttegull Skrevet 14. juni 2012 #12 Skrevet 14. juni 2012 Jeg har nettopp vært igjennom en igangsatt fødsel og det var en veldig positiv opplevelse. Ønsker dere lykke til begge to
Januarbaby2014 Skrevet 15. juni 2012 #13 Skrevet 15. juni 2012 Hvordan går det med deg Elisabeth_W? Skjer det noe?
Elisabeth_W Skrevet 15. juni 2012 Forfatter #14 Skrevet 15. juni 2012 Hvordan går det med deg Elisabeth_W? Skjer det noe? Ingenting som skjer her annet at jeg har våknet med en helvetes hodepine. Ikke antydning til føde vondter
Januarbaby2014 Skrevet 15. juni 2012 #15 Skrevet 15. juni 2012 Hvordan går det med deg Elisabeth_W? Skjer det noe? Ingenting som skjer her annet at jeg har våknet med en helvetes hodepine. Ikke antydning til føde vondter Æsj da, så kjedelig. :/ Kanskje det skjer noe i kveld/natt. (Så kan vi føde samtidig. )
Elisabeth_W Skrevet 15. juni 2012 Forfatter #16 Skrevet 15. juni 2012 [quote name=Nr. 3 på vei! ' timestamp='1339751281' post='144318504] Hvordan går det med deg Elisabeth_W? Skjer det noe? Ingenting som skjer her annet at jeg har våknet med en helvetes hodepine. Ikke antydning til føde vondter Æsj da, så kjedelig. :/ Kanskje det skjer noe i kveld/natt. (Så kan vi føde samtidig. ) Tvillingsøsteren min har en følelse av at jeg føder på lørdag, såret er lov å håpe. våknet uten menssmerter, men nå begynner jeg få ordentlig murring i rygg og mage. Blir spennende å se vet du noe om hvordan du skal settes i gang?
Januarbaby2014 Skrevet 15. juni 2012 #17 Skrevet 15. juni 2012 Så spennende da! Hmm... Nei, jeg vet egentlig ikke hvordan jeg skal settes i gang. De skulle bestemme det i kveld etter å ha kjent hvor moden/umoden jeg er. Uff, får vondt i magen av å tenke på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå