Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mandag 11. Juni kl 10:02 kom min nydelige Serum- prinsesse til verden. Leonora Johanne var 3610 gr og 50 cm lang. Helt perfekt :) Og endelig er jeg i mål :)

Fødselshistorie ligger på 3. trimester

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye Håpefull :) En dag blir den min tur håper jeg.

Skrevet

Gratulerer så mye! Dette var utrolig hyggelig lesning, det har vært så fint å følge deg på denne reisen. Velkommen til verden til lille, perfekte Leonora Johanne : )

Skrevet

Gratulerer så masse!Kos dere videre! :-)

Skrevet (endret)

Gratulerer så mye med den lille prinsessen din :) Tenk at nå er du endelig i mål! Gleder meg til det blir min tur ;)

Leste fødselshistorien din og du har virkelig hatt en tøff fødsel. Håper alt går bra med deg :)

Kos deg med jenten og tiden dere har forran dere :D

Endret av veivalg
Skrevet

Gratulerer- dette var velfortjent:)

Skrevet

Så fantastisk Håpefull38!!Gratulerer masse til deg. Veldig fint navn på prinsessa -kos deg masse. Kl. 10 på mandag 11 tok mitt fly av for fryseforsøk - er nå ruger og spent selvfølgelig. ønsker deg og prinsessa alt det beste:-) Vi har fulgt hverandre lenge -er glad på dine vegne!

Skrevet

Gratulerer så masse Håpefull. Nå kan du endelig kose deg med småen :)

Skrevet

Gratulerer, endelig er hun her! Hun har nok tenkt seg nøye om før hun valgte deg til sin mor siden det tok litt tid. Du er verdens heldigste og jeg er helt sikker på at hun er helt nydelig. Gratulerer!

Skrevet

Fantastisk, gratulerer Håpefull38 :D

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...