Gå til innhold

liv i magen......

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilke uke er dere i å kjenner dere like mye liv hver dag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 23+1 i dag. Virker som det varierer litt i forhold til mitt aktivitetsnivå. Når jeg har litt late dager er det fryktelig til romstrering i magen, men hvis jeg er opptatt hele dagen, så legger jeg ikke spesielt merke til det. Også kan det virke som om han liker godt at det kommer mat. :)

Merker at spakene blir kraftigere og kraftigere nå, vanskelig å forestille seg hvordan det er om 10 uker.... ;)

Skrevet

Er 22+2 og er liv hver dag. I de siste dagene så har jeg for det meste sittet i ro for å øve til muntlig og da er det alltid liv, også når jeg skal legge meg om kvelden :)

Skrevet

19 uker, her varierer det fra dag til dag

Skrevet

Jeg er 18+5 å di siste ukene har det vært MYE liv(spes på kveldene), mn nå har jeg ikke kjent liv siden torsdag, blir litt bekymret..:(

Skal heldigvis på UL på fredag, så da får man se den.. håper bare at alt er bra der inne...............

Skrevet

19 uker og varierer veldig! I dag har jeg Ikke kjent noenting.skal bli godt med ul på fredag!

Skrevet

18+5 og det har variert. Fikk beskjed om at det er helt vanlig å ikke kjenne liv i noen dager, for så å kjenne igjen. Nå når jeg har slappet mer av med det, synes jeg at jeg har kjent liv stort sett hver dag de siste dagene...

Skrevet

Er 24+2 i dag og kjenner veldig veldig mye liv. Egentlig hele tiden. Også når jeg sitter eller går. I kveld var det full ommøblering der inne og det gjorde nesten vondt. som om ho trykka livmora utover til det ikke gikk mer og ikke en gang da ga ho opp:P Var nødt til å gå raskt en tur for å " henne i søvn. Hvordan blir det om noen uker??

Skrevet

18+3 det varierer veldig, men kjenner det hver dag. Spesielt hvis jeg er i ro. Men nå er denne jenta veldig aktiv da. Hun lå ikke stille på UL, og det var ikke lett å ta fine bilder. Det var uten å drikke/spise noe søtt rett før ;)

Skrevet

Er 24+3. Full party her inne veldig ofte. Så koselig

Skrevet

Gleder meg til jeg kjenner liv. er 18 uker i dag . Jeg vet jeg sikkert kan kjenne det om jeg legger meg på rygg og konsentrerer meg veldig, men jeg klarer ikke slappe av. og pulsen min kjennes jo OVERALT. i fingertuppene, så kan ikke bruke de til å prøve åkjenne etter, for det dunker jo uansett, og kjenner mitt eget hjerte dunke , så føler ikke at jeg uansett hadde klart å merke noe pga min egen puls, haha.

Skrevet

Med deres første barn, kjente dere noe før uke 18? Senere?

Skrevet

Gravid med første, nå i uke 21. Kjente liv i uke 17 og har kjent hver dag siden. De siste 2 ukene så kraftige spark at jeg kan se det på magen.

Skrevet

Er førstegangs. Kjente liv første gang 17+4. Kjent litt hver dag etter det, bare mer og mer :)

Skrevet

Første her å. Kjente knøttet alt i uke 15. Ikke hver dag da. Ble hver dag fra uke 16.

Skrevet

Var veldig sen med å kjenne noe, men kan være på grunn av at det har vært så mye annet at jeg ikke har klart å roet meg ned før jeg kjente det skikkelig. Men var i uke 20 jeg kjente det skikkelig, men har god polstring rundt magen. Og kan hende at han har ligger innover slik at jeg ikke kjente noe. For nå kommer alle spart på venstre side av magen :P

Skrevet

21 uker, og kjenner masse liv hver dag. Spesielt på kvelden når jeg legger meg trener han karate der inne kjennes det ut som :P Har egentlig ikke merket skikkelig med liv før jeg var i uke 19 pga morkaken på fremsiden. Men nå er det kommet for fullt, og både jeg og sambo nyter å kunne kjenne sparkene :)

Skrevet

Første barn og kjente det i uke 16 :)

Gjest Shanti ♥
Skrevet

23+3 i dag, varierer veldig hvor mye liv jeg kjenner fra en dag till den neste... fra fullt party til bare noen få dult. Er førstegangs, kjente liv første gang 19+3, på 17.mai! :)

Skrevet

19 uker her og har vel nettopp begynt og kjenne "smådult" hver dag denne uka. Spesielt på kvelden etter at noe god mat er inntatt så blir det litt liv og røre. Samboer kan enda ikke kjenne det på utsiden, men husker det var vanskelig sist også siden morkaken min ligger framme og dekker fødselsåpningen. Kjente det enda senere da og tok en stund før det ble regelmessig.

Liv kjente jeg første gang for et par uker siden, men da var det lenge til neste gang så det blir nok mer og mer vanlig at man kjenner mer når man er halvveis tenker jeg ;) På UL sa de at babyen var veldig aktiv så tror den har det bra - om jeg ikke kjenner så mye allikevel...;)

Skrevet

Jeg er 20+2. Har ikke kjent spark enda. Var på ultralyd for ca en uke siden. Jordmor sa at jeg hadde morkaken øverst og på fremsiden av livmoren, og barnet ligger med hodet ned og beina opp. Dermed ville morkaka virke som en støtpute slik at jeg ikke kjenner noe enda. Men hun sa at det kommer etterhvert........venter : )

Skrevet

Er i uke 17 og vet ikke om det jeg kjente i går kveld var liv fra gullet, eller noe annet. Vanskelig dette :P

Skal på ultralyd om knappe 2 uker, får vel svar og roet meg da :)

Skrevet

Jeg er andregangs og i uke 16 og kan ikke si at jeg garantert har kjent noe spark ennå. Mulig jeg kjenner noe når jeg ligger stille, men kjenner mest min egen puls og hjerteslag. Forrige gang kjente jeg liv mellom uke 18 og 20 en gang, så kommer vel en eller annen dag snart tenker jeg. Er ikke bekymret for det da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...