Gå til innhold

Anbefalte innlegg

har slitt med bekkenløsning fra før jeg visste jeg var gravid (2.barn), og vært innom flere behandlere (fysio, naprapat,osteopat), uten at noe har hjulpet... Fikk tips av jordmor om en fysioterapeut nær Oslo (Lørenskog) som skulle være ekstra utdannet på dette med bekkenløsning. jeg ringte dit, og forklarte situasjonen min. Fikk time etter en uke, fordi hun tok meg på alvor. Hun tok seg god tid til å undersøke meg, og å prate med meg om hva som var mine problemer og hva jeg kunne gjøre for å bli bedre. Jeg fikk et opplegg av henne over tre uker om hva jeg kunne gjøre for å bli bedre ( to ganger hos kiropraktor, fordi jeg hadde en låsning på ene sida - dette hjalp utrolig godt, og han jobber tydligvis nesten bare med gravide, fire timer hos fysioterapeut, fire ganger med bassengtrening og to ganger med gruppetrening, sykemelding 1 uke, hjemmetrening). Nå etter tre uker kan jeg gå uten krykker!!!! og jeg har nesten ikke vondt mere, bare når jeg snur meg på natten. Er kjempefornøyd med henne!!!

pratet med henne igår etter treninga, og hun har tydelig masse kurs på bekkenproblemer, og har gått flere ekstra utdannelser. Hun fortalte at det var forskjell fra person til person, også når det gjelder hva slags type behandling vi med bekkenløsning skal ha, og at det er viktig at vi blir ordentlig undersøkt og får en behandling som passer for hver enkelt hos en som er ekstra utdannet på området. som hun sa: hjelper ikke å gå til en øre nese hals lege hvis man har vondt i foten : ) Helt sant : )

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143945894-endelig-noe-som-hjelper/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...