Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet? Jeg ringte dit i dag, men glemte å spørreår de stenger for sommeren. Fikk bare med meg at de åpner igjen 9. august.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De stenger vel ikke helt? Har redusert arbeidsstokk i fellesferien mener jeg å huske (fødte midt i ferien for 2 år siden), men både føde- og barselavdeling var åpne, samt barselhotellet. Har termin i juli ogsåd enne gang, og har ikke hørt om at jeg skal føde noe annet sted enn st. olavs.

Skrevet

Det er på fertilitetsklinikken jeg sikter til :)

Skrevet

Ja, de stenger ja, men husker ikke helt når, første eller andre uke i juli??

Skrevet

det er sykepleiere der hele ferien

Skrevet

di har stengt fra uke 28

Skrevet

di har stengt fra uke 28

Skrevet

Tusen takk for svar :) Vi skal begynne med ivf behandling, virkelig spent på år vi kan komme i gang :)

Skrevet

er du ferdig utreda,eller venter du på å komme inn til utredning? for det kan ta noen mnd

Skrevet

Jeg er ferdig utredet, har vært på forsamtalen. Venter nå bare brev med behandlingsplan i posten, det skulle bli sendt i går. Venter spent :)

Skrevet

Heia! Sist jeg snakket med dem sa de at det er stengt tom første uka på august :) Lykke til Cornflake, sjøl har vi første forsøk sist på august! :)

Skrevet

Heia! Sist jeg snakket med dem sa de at det er stengt tom første uka på august :) Lykke til Cornflake, sjøl har vi første forsøk sist på august! :)

Takk :) Vi får nok ikke begynne før i august, skal jo klaffe med syklusen og sånn. Kanskje vi sees på St.Olav ;)

Skrevet

Sa til meg at det skal være stengt 2 uker i august.... Vi er egentlig utredet, men må visst starte på nytt der i september. Heldigvis får vi fortsette på Medicus mens vi venter:-) Lykke til :-)

Skrevet

de er vel tilbake den 9 tror jeg det var, men ikke 100% sikker. jeg skal begynne i august, har alt klart.. skal bare ringe inn mensen i juli, så kan jeg hente ut medisin min, venter mensen de første dagene på august,men er mitt 2 uttak

Skrevet

De åpner igjen 9. august ja, det spurte jeg i går :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...