Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at dette spm har blitt stillt her før, men hvor er livmorkanten deres, og hvor langt er dere komt? Har tydeligvis en gigantisk livmor, et par cm over navlen, og jeg er 16 uker i morgen. Er 2.gangs, og hadde like under gjennomsnittet på skjemaet sist. Magen syns ganske godt. Begynner å lurw på om det kan være 2??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende! ;) snart 19 uker her og ved navlen

Skrevet

20, og min er i kant med navlen:)

Skrevet

Er straks 20 uker og min er rett under navlen.

Skrevet

Min er over navelen på morgenen og under navelen på kvelden...har ikke tatt sf-mål enda. 20 uker i mrg.

Skrevet

Min var kommet akkurat til navlen i uke 15. Nå vet jeg ikke. 18+3

Skrevet

er 25 uker snart og min er litt over navlen :)

Skrevet

Uke 24, litt over navlen. :)

Skrevet

20 uker og 3 cm over navelen. Symfysemålene mine er over normalen. Så var det den 1. gangen jeg var gravid også

Skrevet

Min var under nvelen i går da jeg la meg, når jegvåknet i dag har den vokst pluelig, for nåer den ved navelen:P

Merke godt de sistedagene at det strekkesog vokser der inne:D

Skrevet

uke 20 her og kanten er midt mellom navle og ribbeina ... og vært på ulyd og det er bare 1 baby her inni .. lykke til!!!

Skrevet

Min var under nvelen i går da jeg la meg, når jegvåknet i dag har den vokst pluelig, for nåer den ved navelen:P

Merke godt de sistedagene at det strekkesog vokser der inne:D

Morsomt, her og! Sovet urolig i natt pga mye strekk og ømhet. I dag Masse ligamentsmerter. Og livmorhalsen er nesten to cm lenger opp, forstå det den som kan. Sikkert forklaringa på ubehaget, sluppet jeg å uroe meg ;)

Skrevet

Vi venta tvillinga og nå på jordmortimen min onsdag var den tett oppunder navlen. Var 15+2 på onsdag:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...