Gå til innhold

Hva tror du at du venter og hvorfor?? :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde ikke noen sterk følelse på forhånd,men helte mot jente. I dag fikk vi se en gutt og det føles SÅ riktig! Rart.. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke noen sterk følelse på forhånd,men helte mot jente. I dag fikk vi se en gutt og det føles SÅ riktig! Rart.. :-)

Skrevet

Skulle kjøpe garn til babytøy idag og det første garnet jeg kjente på var blått... Tilfeldig??

Skrevet

Jeg omtaler gullet i magen som "han" helt ubevisst, men har likevel en sterk følelse av at det er ei jente.

Skrevet

Da jeg var fra uke 6-13 var jeg halvveis usikker - men følte på jente.

De to foregående svangerskapene hadde jeg guttefølelse og klarte kun å tenke på guttenavn.

Denne gangen klarte jeg kun å tenke på jentenavn og ingen guttenavn var fine. Tilogmed det navnet jeg og samboeren hadde snakket lenge om, ifh til gutt føltes bare feil og jeg var følte kun treff på jente.

UL i uke 13 viste jente og jeg regnet med det stemte.

UL i uke 19 viste også jente, så da føler jeg meg sikker ;)

Navnet er klart og jente blir det.

(Skulle det bli gutt, blir jeg overrasket! ;) )

Har stemt veldig godt på magefølelsen min alle 3gangene :)

Gjest xbibbi
Skrevet

Har guttefølelse aner ikke hvorfor...

Skrevet

Har to gutter og tenker at den i magen selvfølgelig er gutt. Har guttefølelse, hatt det på de to andre også. Dette svangerskapet er forskjellig fra de to andre, men tror det ikke har noe med kjønn å gjøre. Er veldig sikker. Skal på ultrald i slutten av neste uke.

Samme her;) to gutter fra før så regner med det er en til selv om dette svangerskapet er annerledes.. Ultralyd torsd 21.juni:) du da?

Skrevet

Ser ut som jeg er alene her, hehe. Jeg har jentefølelse. Hadde veldig guttefølelse med forrigemann og hadde rett da. Denne gangen har jeg vært mer dårlig i svangerskapet, og er fortsatt mer sliten og brekker meg. Forrige gang kan jeg ikke huske å ha vært kvalm i det hele tatt. Så gjenstår det å se om jeg har rett, hehe. Hadde vært praktisk med gutt, men superbra med jente og. Vi tar det som kommer med glede uansett :D

Jeg har fått spådd jente, men hvem vet! Jeg var ikke heller noe dårlig forrige svangerskap og fikk jente, mye mer sliten, kvalm o.l denne gang, tenker som deg, praktisk med jente! :) spennende...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...