kattungen Skrevet 13. juni 2012 #2 Skrevet 13. juni 2012 Har to gutter og tenker at den i magen selvfølgelig er gutt. Har guttefølelse, hatt det på de to andre også. Dette svangerskapet er forskjellig fra de to andre, men tror det ikke har noe med kjønn å gjøre. Er veldig sikker. Skal på ultrald i slutten av neste uke.
Novembernurkimagen<3 Skrevet 13. juni 2012 #3 Skrevet 13. juni 2012 Jeg tror det bor en gutt i magen min, fordi det føles sånn. Snålt. Gynekologen mente at det var en gutt også, men det var på ul i u 11 så er vel ikke akkurat sikker vitenskap skal på ul om en uke så da får jeg se om det stemmer!
Kakaoen Skrevet 13. juni 2012 #4 Skrevet 13. juni 2012 Jeg tror jeg har gutt i magen. Har bare hatt den tanken fra første stund, og omtaler ofte babyen som han.. Men har veldig lyst på jente, og mange tror det blir jente. Spennende å se hvem som får rett
Fersking:) Skrevet 13. juni 2012 #5 Skrevet 13. juni 2012 Tror også at jeg får gutt Jeg omtaler babyen som "han" konsekvent. Vi skal jo ikke vite kjønnet, men føler meg så sikker men det gjenstår å se, samme for oss hva kjønnet er blir stas uansett!
Ullsokken Skrevet 13. juni 2012 #6 Skrevet 13. juni 2012 Har drømt at det blir gutt, og alle andre tror det blir gutt... Men jeg har bare lyst å strikke rosa, så hvem vet?
MammaKos Skrevet 13. juni 2012 Forfatter #7 Skrevet 13. juni 2012 Er så spennende med alle "magefølelsene"!! Dere må rapportere på denne tråden etter UL da! Morsomt at alle 5 tror gutt Da er vel oddsen at noen ikke har rett
MammaKos Skrevet 13. juni 2012 Forfatter #8 Skrevet 13. juni 2012 Selv så tror jeg at det er en gutt, men jeg tror kanskje det fordi jeg håper det Hadde vært stas etter 2 jenter
Pesta Skrevet 13. juni 2012 #9 Skrevet 13. juni 2012 Jeg har vært knallsikker på gutt både nå og forrige gang. Sist fikk vi gutt, og ville egentlig ikke vite kjønnet denne gang. Men på ultralyden var det ganske tydelig hva som ventet oss gitt;) gutt nå også!
peanutts82 Skrevet 13. juni 2012 #10 Skrevet 13. juni 2012 tror det er gutt føler det er en gutt og de nærmeste tror også det er gutt... skal ikke på ul før om 3 uker.. gleder meg var på ul på mandag begynnelsen av uke 14 og legen kunne se kjønn men ville ikke vite da jeg var uten sambo, sparer det til ordinær ul i uke 18 da vi begge er til stedet. har også hele tiden referert til peanøtt som han og har stor magefølelse på at det er gutt.
Squirrel79 Skrevet 13. juni 2012 #11 Skrevet 13. juni 2012 Ser ut som jeg er alene her, hehe. Jeg har jentefølelse. Hadde veldig guttefølelse med forrigemann og hadde rett da. Denne gangen har jeg vært mer dårlig i svangerskapet, og er fortsatt mer sliten og brekker meg. Forrige gang kan jeg ikke huske å ha vært kvalm i det hele tatt. Så gjenstår det å se om jeg har rett, hehe. Hadde vært praktisk med gutt, men superbra med jente og. Vi tar det som kommer med glede uansett
MammaTilToTette + spire Skrevet 13. juni 2012 #12 Skrevet 13. juni 2012 Har en veldig sterk magefølelse for gutt. Vet ikke helt hvorfor, for svangerskapet er en blanding mellom da jeg gikk med jenta og gutten... Men vi ville ikke vite, så må vente 3,5 mnd til før vi finner det ut
Mango86 Skrevet 13. juni 2012 #13 Skrevet 13. juni 2012 Har en feeling det blir gutt her, men alle andre tror det blir jente. Skal på UL om 3 ukers tid, så da finner vi vel ut av det
Tweetie Skrevet 13. juni 2012 #14 Skrevet 13. juni 2012 Har hatt følelse av ar det er er en gutt jeg har i magen veldig lenge - og nå vet jeg at det stemmer. Etter 4(!) UL er det temmelig sikkert:)
Apple80 Skrevet 13. juni 2012 #15 Skrevet 13. juni 2012 Hvis jeg har noen følelse, så er det nok jente. Men det kan godt være bare fordi jeg synes det er så rart å skulle ha en gutt inni meg på en måte..?ul på fredag-veldig spent!! Ps. Det kinesiske horoskopet sier jente og folk rundt meg tror det..
Barn 4 :) Skrevet 13. juni 2012 #16 Skrevet 13. juni 2012 Eg har jente følelse de hadde eg forrige gang og da eg gikk med jente førstemann var gutt og da hadde eg ikkje noke spesiel følelse meina eg og huske! og om eg sammenlikna formen min so er de ganske likt da eg gikk med jente sist, var ganske dårlig da eg gikk meg gutten no har eg egentlig vert i fin form er anna far da de har vel litt og si
TurboPrinsessen:-) Skrevet 13. juni 2012 #17 Skrevet 13. juni 2012 Gutt her også.. Vet ikke hvorfor.. kan hende fordi vi har jente nå og at vi har litt lyst på en jente til. I tillegg til at det hadde vært veldig praktisk med tanke på alt vi har fra snuppa... Men aller mest ønsker jeg meg et friskt barn, uansett kjønn:-)
TurboPrinsessen:-) Skrevet 13. juni 2012 #18 Skrevet 13. juni 2012 Skal forresten på UL 25.juni og håper vi får se noe da:-)
Ver@ Skrevet 13. juni 2012 #19 Skrevet 13. juni 2012 Jeg tror hvertfall en av dem er jente, og håper litt på at det er en gutt også. Men noe i meg tror det er to jenter, hehe:) Får se om de viser seg godt nok fram på fredag:D
cindy85 Skrevet 13. juni 2012 #20 Skrevet 13. juni 2012 Jeg har jentefølelse og det har familien rundt meg og.. Mannen håper selvfølgelig på gutt, han har også en jente fra før..
November-spire-79 Skrevet 14. juni 2012 #21 Skrevet 14. juni 2012 Trodde hele tiden at det var en gutt. Tenkte blått og strikket blått ullsett Men på UL var det jammen ei prinsesse hehe så nå må jeg strikke et sett til i rosa
Novembernurkimagen<3 Skrevet 14. juni 2012 #22 Skrevet 14. juni 2012 Trodde hele tiden at det var en gutt. Tenkte blått og strikket blått ullsett Men på UL var det jammen ei prinsesse hehe så nå må jeg strikke et sett til i rosa Haha, morsomt. Skal se dette blir meg! Blått bilsete og blå garderobe i hus så jeg har jo vært ganske selvsikker i min sak. Gratulerer med en liten jente!
englespire Skrevet 14. juni 2012 #23 Skrevet 14. juni 2012 omtaler knøttet mye som han, men har jentefølelse. nå håper vi vel mest på jente begge to, men blir det gutt, så er han uansett ønsket og elsket. jeg ser meg selv som en typisk jentemamma, og mannen har alltid drømt om ei lita tulle... er vel ca 50/50 hva jeg ser på av farger og sånt, så underbevisstheten min er tydeligvis ganske forvirra
Nordhagenjentene :) Skrevet 14. juni 2012 #24 Skrevet 14. juni 2012 Har hatt guttefølelse hele tiden, svigerinna min drømte det var en gutt, og ei venninner som "ser" litt så også en gutt da jeg fortalte at jeg var gravid. MEN jeg tenker kun på jentenavn, og i familien vår var både mormor og tante veldig dårlige med to jenter og ikke gutten, mamma har to jenter og hadde hyperemesis med begge.....og dette er mitt andre svangerskap med hyperemesis.... (Jente sist gang) Hadde vært lettvint med jente, har 4 år med jenteklær på boden, men mannen har to jenter, så hadde vært hyggelig med en gutt i familien. UL 4.juli, og jeg er spent
November-spire-79 Skrevet 14. juni 2012 #25 Skrevet 14. juni 2012 Trodde hele tiden at det var en gutt. Tenkte blått og strikket blått ullsett Men på UL var det jammen ei prinsesse hehe så nå må jeg strikke et sett til i rosa Haha, morsomt. Skal se dette blir meg! Blått bilsete og blå garderobe i hus så jeg har jo vært ganske selvsikker i min sak. Gratulerer med en liten jente! Hehe ja det er rart med denne følelsen. Den kan være så feil noen ganger. Rart å omstille seg fra han til henne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå