Gå til innhold

Hva er det hun driver med inni der?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen ganger så kommer det en rar bevegelse. Det er akkurat som en puls inni der, ser/ kjenner en rytmisk bevegelse på utsiden av magen, akkurat som om hun puster... Hmmm. Lurer på hva det er

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert hikking, ja! :)

Skrevet

Nei det er ikke hikking. Kan se det som en puls utenpå huden, akkurat som man ser sin egen puls på halsen liksom. Og når jeg legger hånden på kjenner jeg at bevegelsen kommer fra kroppen hennes.

Skrevet

Har kjent deg jeg også, men aner ikke hva det er. Hikkingen er mer rytmisk og hard, på en måte.

Skrevet

Sånn har jeg også. Tror de ligger og på en måte og masserer seg mot livmorveggen.. Av og til har kjennes det også som hun dirrer der inne. Flere som opplever det?

Skrevet

Ja dirrer eller får en eller spasme :) også hender det hun skvetter skikkelig hvis jeg kommer litt brått borti magen :)

Skrevet

Eg har også dette, spurte jordmor hva det var og ho sa det var babyen som øvde på å puste...

Skrevet

Jepp, det gjør min og. :) Øver seg på å puste. :D

Skrevet

Jeg trodde ristingen kom når de tisset?

Skrevet

Har også tenkt at det er pusteøvelsene. Og tenk at de tisser der inne! Det er bare så merkelig å ha et menneske inni seg! Og jeg klarer liksom bare å tenke på det som et foster når det er inni magen, også kommer de ut med fullt hår og negler og greier :) Fantastisk :)

Skrevet

jeg har det også sånn. var på ul forrige uke da jeg var 39+2, og da fikk jeg se babyen lagde disse bevegelsene.... :)

Skrevet

jeg har det også sånn. var på ul forrige uke da jeg var 39+2, og da fikk jeg se babyen lagde disse bevegelsene.... :)

Hva drev h*n med der inne da? :)

Skrevet

legen som tok ul sa det var pusteøvelser! :)

Skrevet

Aha :) så moro å se det fra innsiden og :) ikke lenge før vi får møte de nå :)!

Skrevet

nei, jeg har termin i morgen!! så spennende dager fremover! Legen visste ikke leie på babyen, så derfor ul så sent... :)

Skrevet

Og det var forhåpentligvis hodeleie? Her var det seteleie lenge, men ho snudde seg heldigvis uke 35! Puh, såå glad for det :)

Heldige du med termin så snart. Men jeg synes disse ukene fremover er spennende, nedtellingen og å gå å kjenne på spenningen :) Mental forberedelse :) lykke til

Skrevet

ja, heldigvis hodet ned!!!!! :) lykke til!!!! :)

Skrevet

Hodeleie her også! Heldigvis. Fryktet sete i en periode.

Skrevet

Jenta mi skvetter til av enkelte lyder. Var på sykehuset hos jordmor da det var så stille der inne i magen, og da brukte jordmor et apparat mot magen som lagde lyd for å vekke henne. Og da skvatt hun skikkelig til gitt. Jeg også forsåvidt, var ikke helt forberedt.. hehe.. Noen ganger skvetter hun til av kraftige lyder ute også, særlig sånne skjærende lyder som er høye og ekle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...