Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #1 Skrevet 13. juni 2012 mannen min skal ta vare på alle tomme esker når han har kjøpt noe nytt... tilfelle det skjer noe med tingen og han må bytte den... åh! litt irritert over dette.. har kasta en del av de elskede eskene hans, men hvorfor kan han ikke bare kvitte seg med resten?
Hybelkanina Skrevet 13. juni 2012 #2 Skrevet 13. juni 2012 Eh... mannen min er ikke sånn, men jeg er....
LuksusLiv Skrevet 13. juni 2012 #4 Skrevet 13. juni 2012 Haha, sånn er min mann også. Han sier det er i tilfelle vi flytter eller skal frakte den tingen hit eller dit. Da må man jo ha esken, det må jeg jo forstå.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #5 Skrevet 13. juni 2012 Eh... mannen min er ikke sånn, men jeg er.... Hvorfor er du sånn?? hva skal du med de eskene? hva er poenget? klarer ikke å skjønne greia... HI
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #6 Skrevet 13. juni 2012 haha godt å se jeg ikke er alene om dette "problemet" hI
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #7 Skrevet 13. juni 2012 men skulle gjerne fått han til å kaste disse eskene da... de tar en del plass her!! *arg*
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #8 Skrevet 13. juni 2012 Du skulle sett lageret med esker mannen min hadde da jeg ble sammen med han! Håpløst Hehe.. Han kunne jo få bruk for dem, om han solgte noe på finn.no, og måtte sende tingene. Ser den altså, men 20-30 esker? Heldigvis er han "kurert" nå
Himmel og hav Skrevet 13. juni 2012 #9 Skrevet 13. juni 2012 Det kan du si! Mannen min bytter stadig ut noen deler i pc'n, og da sparer han på esken de nye hvadetnåerforno' kommer i. Eskene er alltid på størrelse med en liten koffert selv om dingsen er mindre enn en gryteklut. Han påstår at han sparer på dem fordi han trenger den om han skal selge delen når han skrur den ut av pc'n igjen om et par- tre år. Til dags dato har han aldri solgt en eneste del, og han har hatt pc i 17 år...
Hybelkanina Skrevet 13. juni 2012 #10 Skrevet 13. juni 2012 Eh... mannen min er ikke sånn, men jeg er.... Hvorfor er du sånn?? hva skal du med de eskene? hva er poenget? klarer ikke å skjønne greia... HI Hehe, nei du har jo forsåvidt et godt poeng, men det er altså akkurat som noen over skriver, i tilfelle det skulle være noe galt med det, skal fraktes eller flyttes etc. Kommer naturligvis LITT an på hva slags ting det er da, jeg sparer kun emballasjen på dyre ting eller ting som jeg vet brukes i perioder, da pakker jeg det nemlig bort i originalemballasjen når det ikke er i bruk. Men det skal også sies at vi har et digert hus med masse lagringsplass så eskene er ikke i veien for noen, og jeg går jevnlig gjennom eskesamlingen min og kvitter meg med eldre esker som jeg vet aldri blir brukt igjen.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #11 Skrevet 13. juni 2012 haha men det finnes jo bananesker på rimi, andre esker på europris... hvordan få han "kurert"? mannen hadde enda flere esker da vi ble sammen for 10år siden, men allikevel... samlemani, og totalt unødvendig i mine øyne!
malingus Skrevet 13. juni 2012 #12 Skrevet 13. juni 2012 Min samboer sparer også på tomme esker... Eller "sparer"... Han er en sånn som tar de to siste godteribitene i en pose/eske og så lar han bare den tomme posen/esken bli stående i kjökkenskapet. Bare en liten bagatell, da han ellers er verdens beste. Men av og til litt irriterende. Jeg tror det er en liten godisbit igjen, men så....nei! hehe
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #13 Skrevet 13. juni 2012 Min samboer sparer også på tomme esker... Eller "sparer"... Han er en sånn som tar de to siste godteribitene i en pose/eske og så lar han bare den tomme posen/esken bli stående i kjökkenskapet. Bare en liten bagatell, da han ellers er verdens beste. Men av og til litt irriterende. Jeg tror det er en liten godisbit igjen, men så....nei! hehe dette er snakk og store esker. Esker fra TV; PC; printer, osv osv... de tar sykt mye plass! Og jeg vil kaste!! hehe.. Hi
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 13. juni 2012 #14 Skrevet 13. juni 2012 Samboeren min var slik før ut, alle esker ble stablet i hverandre ol på loftet, for det kunne jo hende..... Du kjenner kanskje til leksjonen? Vi lagde avtale, vi beholder eksen i 1 mnd, er den ikke vært i bruk til da, så kaster vi den! Skal vi flytte, så kjøper vi flytteesker.
malingus Skrevet 13. juni 2012 #15 Skrevet 13. juni 2012 Min samboer sparer også på tomme esker... Eller "sparer"... Han er en sånn som tar de to siste godteribitene i en pose/eske og så lar han bare den tomme posen/esken bli stående i kjökkenskapet. Bare en liten bagatell, da han ellers er verdens beste. Men av og til litt irriterende. Jeg tror det er en liten godisbit igjen, men så....nei! hehe dette er snakk og store esker. Esker fra TV; PC; printer, osv osv... de tar sykt mye plass! Og jeg vil kaste!! hehe.. Hi Uff så irriterende om man ikke har så veldig mye plass! Kan han ikke bare spare på noen av dem? De som er mest praktiske og mest sannsynlig vil bli brukt?
klg,2 boys now:) Skrevet 13. juni 2012 #16 Skrevet 13. juni 2012 Hehe gjør gubben her også med argumentet i tilfelle salg eller bytte.vi hadde en pc som havarerer til stadighet,leverte den første gang med full orginal emballasje og de i butikken trakk bare på smilebåndet og hvor pakket ned den var.den pc havarerete ofte tilslutt puttet jeg den bare i en bunnpris pose,funka det å
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå