Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle her i første trimester :) Jeg er nå litt over 5 uker kansje snart 6. å føler jeg har utrolig lite symptomer... Dette er 3 gangen jeg er gravid. Har en sønn på 7 den andre ente i en exu. Men begge di forige gangene hadde jeg veldig ømme pupper,halsbrann så og si fra dag 1. Denne gangen så og si ikke noe ømme pupper. er kun veldig trøtt. Ellers merker jeg ingenting....

Skal på tidlig UL i uke 7 ca. Så håper bare alt er veldig bra....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 6 uker i dag, merker ikke stort jeg heller... er øm i puppene da, men det er det eneste.

Skrevet

jeg er 12+2 idag.

mine symptomer:

tunge, vonde og store pupper, som har vokst 2str.

brekninger

tisse mye

thats it!

nå fra uke 11 har jeg fått skikkelig hodepine. tenker jeg tar meg en tur til legen når jeg er 12+6. da kan jeg oxo ha min 1.kontroll.

Skrevet

Jeg har stikninger i livmoren og kramper, ømme bryster som har blitt litt større, halsbrann, å er så helt sinnsykt trøtt. Må sove minst 2 timer på ettermiddagn om jeg skal holde ut.

Jeg er foresten bare 4+6 så jeg håper hvertfall trettheten får over etterhvert, for dagene blir jo så korte å så lite jeg får gjort;)

Men jeg er bare overlykkelig over å endelig ha fått en positiv test, at symptomene må bare være her;)

Skrevet

Jeg er bare 5+5 og det jeg merker et større og vonde pupper, tett i nesen og trøtt. Ellers hadde jeg veldig mye stikkinger og kramper i livmor, men det har gitt seg litt mer nå, håper ikke det er et dårlig tegn!! :/

Skrevet

Jeg er 9+4 nå og har veldig lite symptomer. Er mere trøtt enn før, endel hodepine og har nå for ca 1 uke siden fått veldig ømme bryster som også begynner å bli litt større tror jeg.

Ellers har jeg litt murringer og stikkinger nederst i magen. Og det er det:)

Skrevet (endret)

Er 6 uker og er utrolig kvalm hele dagen (og natta), både brekninger og oppkast. Puppene er kjempeømme og vonde, og jeg er sliten og trøtt men sliter med å få sove. :P

Måtte redigere for jeg glemte jo helt av murringer/stillinger i magen og må ofte tisse.

Prøver å være tapper og tenke at symptomene er gode tegn, selv om det ikke alltid er like lett. Hjelper at kjæresten gjør alt i huset (stakkar) og kommer hjem med roser til meg. :)

Endret av pod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...