Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt har jeg sovet 3 timer tilsammen, resten av natten gikk med til amming.. Og det fortsetter bare, lillemor sover bare dersom hun ligger inntil meg, ellers begynner hun å hyle og det eneste som hjelper da er pupp! Det er masse melk i puppene, og hun spiser også masse hver gang jeg legger henne til puppen, hun har tatt smokk før, men nå hjelper ikke den heller! Hun er 2 uker i dag, og har ikke vært sånn tidligere.. Er dette et økedøgn, eller kan hun være syk eller noe? Noen med erfaringer?

Er utrolig slitsomt dette her..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som økedøgn, ja. Hadde noen runder vi også, amm masse, og så ofte du kan, så går det seg fort til. Hadde en runde ved ca 3 mnd hvor jeg tror jeg ammet 50 ganger på ett døgn. Totalt utslitt etterpå, føltes som om jeg hadde løpt maraton. Men dagen etter var alt greit igjen, sprengte pupper med masse melk, og en gutt som spiste som normalt. Mini her spiste annenhver time nesten hele døgnet (ofte med noe lengre soverperioder på natta, men ikke alltid...) frem til vi begynte med smaksprøver ved 4mnd. da var puppen kjedelig på dagtid, og gutten spiste heeeeele tiden på natta.

Så, det er slitsomt mens det står på, men det går seg til etterhvert;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...