Malin*lykkelig* Skrevet 13. juni 2012 #1 Skrevet 13. juni 2012 Med en gang jeg begynner å bevege meg så kjennes det ut som babyen bare skal ramle ut av meg selv om jeg veit at det er helt usannsynlig! Er 39+1 idag. Er det fordi hu ligger så langt nede i bekkenet nå? Hodet er godt festet.
Bamsemams74 Skrevet 13. juni 2012 #2 Skrevet 13. juni 2012 Jeg vet ikke, men venninna mi hadde det sånn i ukene før fødsel. Hun følte rett og slett at babyen var på veg ut, slik du skriver.
pofffffff Skrevet 13. juni 2012 #3 Skrevet 13. juni 2012 Haha, samme hær. Er redd jeg skal nyse den ut vet jo at det ikke skjer, men det kjennes seriøst sånn ut innimellom:) er 38uker idag, gått sånn i en 2-3uker nå. Vet at hodet er festet og ligger goooodt neddi bekkenet:)
Malin*lykkelig* Skrevet 13. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2012 Haha, godt det ikke bare er meg! Ingen av venninnene mine har hatt den følelsen, så jeg ble litt forundret når jeg begynte å kjenne det ;p
BABY-JENTE Skrevet 13. juni 2012 #5 Skrevet 13. juni 2012 Hehe, ja, vi er flere. Jeg kjenner det ikke sånn konstant, jeg synes ofte det kommer når jeg går en lang tur. Litt merkelig og av og til vemmelig følelse. Det verste er når det stikker for hvert skritt du tar, flere som sliter med det? Nå skal jeg på modningsakupunktur, mistenker at det kommer til å bli en kveld fylt med kynnere og murringer. Vondt som gjør godt! ;-)
Gjest Prinsesse x 2 Skrevet 14. juni 2012 #6 Skrevet 14. juni 2012 Kjenner det slik jeg også! Hehe! Bare godt å vite at de ikke detter ut. Vi skal nå slite litt når de søte små skal ut:)
Heira☆ Skrevet 14. juni 2012 #7 Skrevet 14. juni 2012 Ah, tenk om de bare kunne ha ramla ut når tiden er inne... Det hadde vært no
pofffffff Skrevet 14. juni 2012 #8 Skrevet 14. juni 2012 haha, ja tenk å være så heldig Kunne godt ha nyst ut babyen jeg altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå