Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #1 Skrevet 13. juni 2012 Har fått ny Iphone og skal sette inn SIM kort. Lettere sagt enn gjort! I håndboken står det: Stikk enden på en liten binders eller SIM-utmatingsverktøyet inn i hullet på SIM-kortskuffen. Dra ut SIM-kortskuffen, og plasser SIM-kortet i skuffen, som vist på bildet. Når du har lagt SIM-kortet i skuffen, skyver du skuffen inn igjen. Jeg stikker binders inn - men ingenting skjer! Hvordan i all verden skal jeg klare å dra ut SIM-kortskuffen? Jeg får jo ikke tak!!! Noen som kan hjelpe? Jeg har så lyst å komme igang med telefonen
anna_duck Skrevet 13. juni 2012 #2 Skrevet 13. juni 2012 Den skal poppe ut når du stikker en tynn ting langt nok inn. Sitter den fast hadde jeg klaga på tlf.
Mrs. Zoidberg Skrevet 13. juni 2012 #3 Skrevet 13. juni 2012 Du skal trykke pinnen/bindersen inn i hullet så spretter skuffen ut. Bare å trykke hardt, det må jeg gjøre noen ganger
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #4 Skrevet 13. juni 2012 Tuuuusen takk Jeg var nok for forsiktig Nå blir det bra, vettu hi
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 6. juni 2015 #6 Skrevet 6. juni 2015 Hvis det er tynt nok så. Dartpil fungerer også 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå