lillefrkelise Skrevet 13. juni 2012 #1 Skrevet 13. juni 2012 Jeg er gravid i uke 35, og hatt en veldig hard uke.. Kroppen værker, kjempe nedpress, kraftige stikkinger i underlivet, mye kynnere, sover dårlig, veldi vondt i hodet og mye svimmel.. fortsatt bekkenløsning og vondt, tungt for å puste og menssmerter.. Kroppen virker rett og slett helt ferdig om dagen! (Beklager for et skikkelig syte innlegg altså) Noen som har noen små tips til hvordan hverdagen kan bli litt bedre? Hadde virkelig satt pris på noen små råd! Påforhåndtakk!
Bamsemams74 Skrevet 13. juni 2012 #2 Skrevet 13. juni 2012 Kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Sa akkurat til samboeren min at det kjennes ut som om jeg har drevet vektløfting i går, for kroppen verker og jeg er helt gåen. Humøret har også vært labert denne uka, og det skjedde litt plutselig. Jeg føler meg premenstruell... Jeg er 35+4 i dag. Men gode råd? Kanskje jeg trenger noen jeg også Men det jeg gjør er å hvile så mye jeg kan. Jeg ser på tv, strikker og leser. Ikke dumt å flykte inn i ei god bok:) og så shopper jeg babytøy....men det må jeg absolutt slutte med, for jeg trenger virkelig ikke mer;))
appelsinhodet Skrevet 13. juni 2012 #3 Skrevet 13. juni 2012 Å jeg føler med deg. Har det mye på samme måten. Eneste stundene som er relativt gode er når jeg er i basseng. Gjør bekkenøvelser 3 ganger i uka og blir bare verre om jeg dropper en økt. Ellers er det nok en god kombinasjon av aktivitet og hvile som må til nå. Jeg må bli flinkere til å sove på dagen da nettene er særdeles dårlige. Ta mange små pauser i løpet av dagen. Legg deg ned litt når du kan. Håper det går bra!
Juliii Skrevet 14. juni 2012 #4 Skrevet 14. juni 2012 Ja, hva ER det med uke 35 egentlig? Har blitt drastisk verre i formen den siste uken. Sitter oppe nå kl 0340 og er kjempeglad det er lyst ute ettersom jeg er alene i huset. Måtte bare komme meg opp av senga for det var så vondt å ligge. Har så forbannet vondt i bekkenet at jeg måtte ringe jordmor i går, og får IKKE sove. Tror jeg blir gal hvis dette fortsetter helt frem til fødselsen - dvs i verste fall 45 dager. Jeg tror det beste vi kan gjøre er å ta en dag av gangen, og alltid håpe at morgendagen / natten blir bedre når vi har et dårlig døgn. Det er jo ikke egentlig ingenting vi får gjort med formen før vi føder, og de små nurkene har jo så godt av å få ruget ferdig der inne. Ja, også være glade for at vi ikke bor / skal føde i en jordhytte i Afghanistan da. Naboen venter tvillinger nå, og det er hennes mantra: "Jeg bor i allefall ikke i Afghanistan" he he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå