MammaBrum Skrevet 13. juni 2012 #1 Skrevet 13. juni 2012 Bare lurer på når vi kan forvente å klare oss uten?
It's all about me Skrevet 13. juni 2012 #2 Skrevet 13. juni 2012 Nummer 1 brukte det til han var nesten 2 Nummer 2 brukte det til hun var 20 mnd Nummer tre har aldri brukt stellebord i det hele tatt, der gjorde vi alt på en matte på gulvet. Alle tre gangene fungerte det like greit, så stellebordet klarer dere dere uten når dere ikke gidder å ha det lenger
Babyønske �� Skrevet 13. juni 2012 #3 Skrevet 13. juni 2012 Så lenge de bruker bleier. Bruker det enda til eldste 3 1/2 ved bæsjebleier. Satser på bleieslutt på han i løpet av sommeren.
Smil123 Skrevet 13. juni 2012 #4 Skrevet 13. juni 2012 Vi kasta det ut da loppa var ca 14 mnd.. Vi hadde ett sånt som var montert over badekaret med eget badekar under til baby. Da det lille badekaret var for lite for henne (det var det egentlig lenge på slutten;-) så kastet vi det ut. Nå skifter vi bærsjebleie på et tykt badehåndkle på gulvet. Alt annet gjør vi hvorsomhelst når hun står eller sitter på fanget! Var litt skeptisk på hvordan det skulle bli uten, men det går strålende!!! Veldig deilig å få det ut:-)
Gjest Kira med en av hver Skrevet 13. juni 2012 #5 Skrevet 13. juni 2012 Vi fjernet stellebordet da hun var omkring 1 år gammel. Da var det greit å heller bare bruke stellematten på gulvet, ettersom hun var litt for aktiv oppå stellebordet. Tok det frem igjen til lillebror nå nylig, og beholder det nok inntil han blir like aktiv. Synes det ble litt tungvint med stellebord etterhvert som barnet beveger mer på seg. Har heller ikke samme friheten til å f,eks vaske deg på hendene o.l når barna ligger der. På gulvet faller de heldigvis ikke langt;)
Gjest Mentha & Junior Skrevet 13. juni 2012 #6 Skrevet 13. juni 2012 Fjernet stellebordet da junior var rundt 9-10 mnd gammel. Det ble for mye pes, og han var alt for aktiv. Brukte stellematte på gulvet til han ble ca 14 mnd. Nå står han bare når jeg skifter, og hjelper til med å løfte føttene når jeg ber om det. Blir bare enklere og enklere dette her
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 13. juni 2012 #7 Skrevet 13. juni 2012 Vi har aldri hatt stellebord.. kun en stellematte oppå vaskemaskinen.. den bruker vi ennå og lillegutt er snart 21 mnd Så lenge han syns det er greit å ligge der å skifte bleier, så kommer vi til å gjøre det. Vanskelig å skifte bæsjebleier mens ungen står syns jeg. Han pleier også å sitte oppreist på den mens vi pusser tenner, og vasker ansiktet og hender osv. Syns den er veldig praktisk jeg, og vi kommer ikke til å kvitte oss med den med det første
El1 Skrevet 13. juni 2012 #8 Skrevet 13. juni 2012 Vi har ikke brukt stellebordet på ett år, så han var 6 mnd da vi slutta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå