Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan være det bare er nerver, men jeg er så sliten og merker lukter veldig sterkt...slik som da jeg var gravid med mine to gullunger..

Men denne gangen har det ikke vært planlagt, jeg har ikke testet enda for jeg vil vell ikke vite..det passer så dårlig.(er ca 2 uker sen nå)

Jeg har begynt å studere igjen, barna mine er fremdeles små nettopp fyllt 4 og snart 2 og vi hadde jo kanskje tenkt på en til men jeg ville ha litt mer avstand denne gangen mellom svangerskapene...bli ferdig med studiene osv, men sånn er det visst noen ganger..

Så jeg er begynt å forberede meg mentalt, men vil vente litt til med å teste...blir sliten bare å tenke på en ny baby i huset og enda mer nattevåk, føler at jeg ikke har sovet en hel natt på 4 år nå og merker at jeg trenger å motivere meg selv endel om dette skal fungere...

Så, da får jeg vell bare vente litt til:)

Kanskje det bare er falsk alarm;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til syvende og sist er det vel familie her i livet som er det viktigste... tenker nå jeg da. å jeg finner aldri en tid det egentlig passer så godt med å få barn. Et skole år er jo ca 9 mnd, så du rekker føsrte året, så trenger du ikke ta en lang permisjon før du strater på an igjne. kansje det vil fungere kjempe bra for dere om du er gravid :)

Likevel kan jeg forstå frusrasjonen og føler med deg at du er trøtt og sliten. Men tenk hvis du er gravid nå å får en til så er dere snart ferdig med hele spebanrtiden å så kan dere endelig få sove.

Uansett hva som skjer så håper jeg det blir bra.

Gratuler på forholdt uansett hva som skjer. ( he he? )

ps. er faktisk i samme situvasjon selv men vi hadde planlagdt det litt sånn, så tar vi det som det kommer. ( skole messig mener jeg da )

Skrevet

Jeg er i nesten lik situasjon som deg, HI, men her ventes nr4, ikke planlagt og selv om jeg har visst om det i 1 måned nå, har jeg ikke helt tatt det innover meg. Er nettopp ferdig med studier og er ellers sliten i kropp og sjel, men prøver å tenke at dette kommer til å gå bra. Har barn som nå er 6,3 og 1 så blir travle dager med en til :P

Skrevet

Dere har helt rett, det kommer jo til å gå bra.... har bare vært mye å ta inn.

Og veldig merkelig følelse i forhold til de andre gangene da jeg var ekstatisk over å være gravid, så jeg har litt dårlig samvittighet over at jeg ikke helt kjenner på gleden enda.

Fikk akkurat livet mitt tilbake på en måte og nå skal jeg bli tjukk igjen og og få tre barn som skal følges opp og ha det bra... Tåpelig å tenke på det, jeg vet hvor heldig jeg er....

Må bare la det synke en stund så er jeg sikker på jeg finner løsninger på alle de praktiske tingene og gleden kommer vell når det blir litt liv og røre inn i magen:) (håper jeg....)

Godt å høre at jeg ikke er alene ihvertfall, takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...