kine30 Skrevet 13. juni 2012 #1 Skrevet 13. juni 2012 har hatt det slik eit par ganger no.... kjem helst om morgenen... føler av og til ut som eg skal besvime... må ta meg i hyllene for å ikke gå i bakken... hva kan det være... sånn som idag så måtte eg rett ut i bilen å hive innpå med sjokolade og brus for å håpe å få blodsukkeret litt opp.... da følte eg meg straks litt bedre... men det er jo ikke noe greit å ha det slik.....
Gjest Nina10 Skrevet 13. juni 2012 #2 Skrevet 13. juni 2012 Ja sånn har jeg hatt den siste uka, klarer ikke stå å ordne sminke og hår om morningen, blir ordentlig uvell.. har tenkt at det bare er sånn det er, har time hos jordmord til uka igjen, tenke høre om jeg kanskje har noen mangler...
kine30 Skrevet 13. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2012 har tenkt på om det kan ha noe med svangerskapsdiabetes å gjøre.... eg hadde det i forrige svangerskap.. skal på glukose belastnig i uke 25... det er 4 uker til da.. men det er helt grusom når det kommer...... blir så fryktelig dårlig........
tante grusom master of law Skrevet 13. juni 2012 #4 Skrevet 13. juni 2012 Ja akkurat slik har jeg det og. Klarer ikke å ta en dusj om morgenen eller formiddagen en gang. De gangene jeg har prøvd har endet opp med en klissvåt og såpete tante grusom i sengen eller på gulvet. Jeg har ganske mye plager og problem i dette svangerskapet. Min svimmelhet kommer av alt for høy puls. Jeg har nå hvilepuls på ca 100, mot 47 til vanlig. Jeg produserer i tillegg for mye insulin, så blodsukkeret er til tider alt for lavt. Jeg hadde også helt tomme jernlager, og det hjalp bittelitt på svimmelheten da jeg begynte på jerntabletter. Gleder meg til dette er over! Kun 8 uker igjen!
kine30 Skrevet 13. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2012 ja for eg har måttet gå på jern tbl, hadde alt for lite jern i kroppen.... blodprosenten min har og vore lav.... har hatt lavt blodtrykk igrunn.... men de seier det går bra.... har vore en del dårlig i dette svangerskapet.....
TPK Skrevet 13. juni 2012 #6 Skrevet 13. juni 2012 Høres ut som lavt blodsukker eller plutselig blodtrykksfall. Be legen sjekke! Hvis det er noe med blodsukkeret bør du få kostholdsråd så fort som mulig, for å unngå diabetes.
prins2010+lilleprins2012 Skrevet 14. juni 2012 #7 Skrevet 14. juni 2012 jeg har hatt det sånn hele mitt svangerskap, 22uker nå. og hadde det hele forje også..hos meg finner de ikke ut hva det kommer av. får bare beskjed om att sånn er det for noen:S
Icerus Skrevet 15. juni 2012 #8 Skrevet 15. juni 2012 jeg har hatt det sånn hele mitt svangerskap, 22uker nå. og hadde det hele forje også..hos meg finner de ikke ut hva det kommer av. får bare beskjed om att sånn er det for noen:S signerer denne. Men ble bedre etter 6 mnd sist. Håper på det samme denne gang. Selv om bekkenet da ble virkelig ille. Bedre med bekken en totalt utslitt og dårlig hele tiden
villmusa1 Skrevet 16. juni 2012 #9 Skrevet 16. juni 2012 E grådig svimmel innimellom.. Blodprøva vise at eg har lavt blodsukker og litt lav blodprosent. hjelpe litt om eg passa på å ete regelmessig (mtp blodsukkeret). Har og litt lavt blodtrykk så prøve å ikkje reise meg for fort opp
bamby Skrevet 16. juni 2012 #10 Skrevet 16. juni 2012 Samme her og, holdt på svime av en dag, er 16 uker nå. Ble megakvalm, men klarte hente meg inn, drakk masse vann med energi i, kanskje det hjalp! Forrige svangerskap svimte jeg av på motorveien, men kjente på meg det kom og fikk stoppetn bilen, tror det er brått blodtrykksfall, men de var ikke sikre....ingen god følelse nei!
November-spire-79 Skrevet 19. juni 2012 #11 Skrevet 19. juni 2012 Det trenger ikke være noe spesielt Jeg har vært sånn lenge og ble plutselig bedre i uke 16 Jeg kunne ikke dusje med døra låst for samboer måtte ha oversikt om jeg besvimte eller ikke. Etterpå måtte jeg legge meg på badegulvet. Om morgnen var jeg så svimmel at jeg måtte sette meg ned å ha pauser hele tiden så jeg brukte lang tid på å stelle meg. Hver gang jeg reiste meg opp måtte jeg alltid stå stille i noen sekunder til jeg hadde balansen i orden og jeg så svart. Nå i uke 19+1 er jeg mye bedre Skal begynne å jobbe fult til neste uke. jippi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå