Gå til innhold

Helvetes natt :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt trodde jeg virkelig noe var på gang. Har hatt middels til moderate menssmerter de siste dagene, men ikke værre enn hva jeg har vært vant med fra mensentiden. Men i natt våknet jeg av sinnsyke, og da mener jeg sinnsyke menssmerter i mage og rygg. Jeg skiftet stillinger, masserte, sto på knær, vugget. Sovnet igjen når ting begynte roe seg, men dette varte hvertfall ett par timers tid. Gråt mine stille tårer i frykt or å vekke mannen min unødig. Når jeg våknet i morges er det nesten ikke antydning til smerter, enda. Som de andre dagene kommer nok smertene utover dagen.

Kan det ikke bare skje noe? 6 dagen på overtid nå og jeg er forferdelig sliten. Huff.

Dagens syt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff. Høres slitsomt ut. Trøst deg med at det sikkert har modnet deg godt, det som skjedde i natt. Oppmuntringsklem sendes til deg

Skrevet

Stakkars deg :-( Føler med deg! Trøsteklem.

Skrevet

Du har lov til å syte seks dager på overtid! Syt så myyyye du vil! Håper det starter skikkelig snart:)

Skrevet

Stakkars deg! Huff, ikke noe digg.

Skrevet

Jeg har all sympati med deg! Håper det snart skjer noe!

Ønsker deg lykke til i morgen iallefall, kanskje det blir siste dag!? :)

Jeg kommer nok til å felle noen tårer på overtidskontrollen hvis de velger å ikke sette meg i gang, er så sinnsykt lei nå! :/

Skrevet

[quote name=Nr. 3 på vei! :D' timestamp='1339587465' post='144312949]

Jeg kommer nok til å felle noen tårer på overtidskontrollen hvis de velger å ikke sette meg i gang, er så sinnsykt lei nå! :/

Er redd jeg kommer til å gjøre det og. Føler kroppen er helt nedkjørt. Skal du på kontroll i morgen og?

Skrevet

Er redd jeg kommer til å gjØre det og. FØler kroppen er helt nedkjØrt. Skal du på kontroll i morgen og?

Ja, jeg skal også på kontroll i morgen. SpØrte i telefonen i dag om det var noen sjanse for at de kunne sette meg i gang, men det visste ikke hun dama som jeg snakket med... Kanskje vi måtte vente en dag, kanskje flere dager. Måtte felle ett par tårer etter den telefonsamtalen, jeg klarer snart ikke å tro at dette kommer til å ende noen gang! :P

Skrevet

[quote name=Nr. 3 på vei! :D' timestamp='1339588175' post='144312988]

Er redd jeg kommer til å gjØre det og. FØler kroppen er helt nedkjØrt. Skal du på kontroll i morgen og?

Ja, jeg skal også på kontroll i morgen. SpØrte i telefonen i dag om det var noen sjanse for at de kunne sette meg i gang, men det visste ikke hun dama som jeg snakket med... Kanskje vi måtte vente en dag, kanskje flere dager. Måtte felle ett par tårer etter den telefonsamtalen, jeg klarer snart ikke å tro at dette kommer til å ende noen gang! :P

Var på vekstkontroll forrige uke, og da nevnte de at jeg måtte ha overtidskontroll imorgen, om ingenting kom igang før. Legen sa bare at igangsetting skjer ikke før uke 42+0, det blir da mandag igjen. Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke kan ta individuelle hensyn. Vi er slitne og nedkjørt. Måtte vært bedre om vi fikk komme i gang nå så vi kan ha noe snev av energi for å komme oss gjennom fødselen og folk sier til meg at jeg skal be om keisersnitt, bare sånn at jeg slipper å gå lenger å bli enda mer nedkjørt, men tror nok ikke det er så enkelt.

Skrevet

[quote name=Nr. 3 på vei! :D' timestamp='1339588175' post='144312988]

Var på vekstkontroll forrige uke, og da nevnte de at jeg måtte ha overtidskontroll imorgen, om ingenting kom igang fØr. Legen sa bare at igangsetting skjer ikke fØr uke 42+0, det blir da mandag igjen. Jeg skjØnner ikke hvorfor de ikke kan ta individuelle hensyn. Vi er slitne og nedkjØrt. Måtte vært bedre om vi fikk komme i gang nå så vi kan ha noe snev av energi for å komme oss gjennom fØdselen og folk sier til meg at jeg skal be om keisersnitt, bare sånn at jeg slipper å gå lenger å bli enda mer nedkjØrt, men tror nok ikke det er så enkelt.

Uff... Jeg tror de tar individuelle hensyn på SUS iallefall, har hØrt at det hjelper å grine så det har jeg tenkt å gjØre hvis ingenting annet nytter. :P Jeg er så lei nå som det går an å bli!! Har vondt over hele meg, lei av å være avhengig av krykker... Livredd for at jeg skal bli så sliten at når jeg endelig får ut ungen så ser jeg ingen glede i det. :s Fikk fØdselsdepresjon fØrste gangen jeg fØdte (som jeg ikke kom over fØr det var gått 2 år), og er redd for at det skal gjenta seg hvis jeg ikke har noe energi igjen.

Masse lykke til i morgen, grin alt det du klarer! ;) Krysser fingrer og tær for at vi snart får babyene våre!! :D

Skrevet

I natt trodde jeg virkelig noe var på gang. Har hatt middels til moderate menssmerter de siste dagene, men ikke værre enn hva jeg har vært vant med fra mensentiden. Men i natt våknet jeg av sinnsyke, og da mener jeg sinnsyke menssmerter i mage og rygg. Jeg skiftet stillinger, masserte, sto på knær, vugget. Sovnet igjen når ting begynte roe seg, men dette varte hvertfall ett par timers tid. Gråt mine stille tårer i frykt or å vekke mannen min unødig. Når jeg våknet i morges er det nesten ikke antydning til smerter, enda. Som de andre dagene kommer nok smertene utover dagen.

Kan det ikke bare skje noe? 6 dagen på overtid nå og jeg er forferdelig sliten. Huff.

Dagens syt

Ufff da...... men på positivt siden det høres ut som noenting begynner til å skje !!!!! Modning av livmorhalsen tar lenge tid. Snart er du i målet!!! Vret det er veldig vanskelig for deg å gå på tur, men det hjelper skikkelig å sette rier / kynnere / smerte i gang!!!

Skrevet

Ah, syt i vei! :)

Jeg syns dessuten at du har lov til å vekke kommende pappaer unødig nårsomhelst. ;)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...